خبرهای داغ:
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر کشور در تبریز:
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر کشور در تبریز، میزان مصدومین جاده‌ای آذربایجان شرقی را 14 هزار و 700 نفر عنوان کرد و گفت: میزان مصدومین استان رشد 4.2 درصدی دارد که میانگین کشور افزایش 2.8 درصد است.
کد خبر: ۸۷۶۷۷۴۸
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدحمید جمال‌الدینی میزان مرگ‌ومیر آذربایجان شرقی در سال 94 را 762 نفر اعلام کرد و افزود: مرگ‌ومیر آذربایجان شرقی رشد 8.9 درصد داشته که میانگین کشوری کاهش 1.7 درصدی است.

وی با بیان اینکه میزان مصدومین این استان، 5 درصد کل کشور و مرگ‌ومیر 4.5 درصد حوادث جاده‌ای کل کشور است، تصریح کرد: حوادث جاده‌ای 94 نسبت به 93 مطلوب نیست.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه بر اساس آمار هلال احمر برای عملیات رهاسازی حوادث جاده‌ای، شدت حادثه در آذربایجان شرقی بالاتر است، خاطر نشان کرد: 3.4 درصد عملیات از 38 هزار و 626 عملیات در آذربایجان شرقی رخ داده که در عملیات ترافیکی هم 5 درصد از کل عملیات ترافیک برون شهری کشور را آذربایجان شرقی در اختیار دارد.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس این آمار، تصادفات جاده‌ای یک موضوع جدی در آذربایجان شرقی به شمار می رود، ادامه داد: میزان سقوط از ارتفاع هم به علت کمبودهای ایمنی در استان افزایش داشته است .

ارسال نظرات