فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق به عنف در منطقه «شیخ آباد» کرج با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۷۷۷۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج به نقل از نیروی انتظامی استان البرز، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان منطقه «شیخ آباد» کرج با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر سرقت اموال وی از سوی راکب یک دستگاه موتورسیکلت، بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۲۵ «محمدشهر» برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

وی افزود: مالباخته در تحقیقات اولیه ماموران، افزود: در حال عبور از محوطه پشتی میدان تره بار بود که ناگهان راکب یک دستگاه موتورسیکلت با انسداد مسیر حرکتش، با تهدید سلاح سرد و مجروح کردن وی،  پس از سرقت گوشی تلفن همراه و پنج میلیون ریال وجه نقد اقدام به فرار کرده است.

فرماندره انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه با بررسی آلبوم تصاویر مربوط به سارقان سابقه دار و تحقیقات گسترده میدانی در نهایت ردی از سارق در منطقه محمد شهر کرج شناسایی شد، گفت: عملیات پلیسی برای دستگیری وی آغاز و ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه سارق را در منزلش دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ فیروزخواه اضافه کرد: متهم در بازجویی های ماموران به ۴۰ فقره سرقت به عنف اعتراف و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی منتقل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها