خبرهای داغ:
برندگان مسابقه دلنوشته نمایشگاه دفاع مقدس تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) در قم مشخص شدند.
کد خبر: ۸۷۶۷۷۷۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
مراسم قرعه کشی مسابقه دلنوشته نمایشگاه هفته دفاع مقدس ویژه سنگر تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) با حضور فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

مسئول فرهنگی، تبلیغات  و روابط عمومی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع)  بیان داشت: تعداد زیادی  دلنوشته به بخش فرهنگی تیپ ارسال شد که بعد از خواندن تمامی دلنوشته ها حدود 400 دلنوشته وارد قرعه کشی شدند و در نهایت 30 نفر افراد برتر شناخته شدند؛ که در مراسمی از آنها تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام  علی محمد رفیعی در این مراسم که در نمازخانه تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) برگزار شد،گفت: هر ساله در نمایشگاه دفاع مقدس قم، مسابقاتی برگزار می شود، این بار مسابقه ای با عنوان دلنوشته با موضوع "نامه فرزند شهید به پدر خود" برگزار شد.

وی اظهار داشت : بعضی ازین دلنوشته ها  دربردارنده مطالب پربار و برخاسته از قلم جان می باشد که به یاری خداوند متعال دلنوشته هایی که از لحاظ ادبی و محتوایی تاثیر گذار می باشد انتشار خواهد یافت.

مسئول فرهنگی، تبلیغات  و روابط عمومی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) در ادامه به برخی از فعالیت های صورت گرفته در سنگر تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و افزود: امسال با توجه به برنامه ریز های صورت گرفته از چندین ماه قبل از برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس سعی بر آن شد که از کارهای کلیشه ای اجتناب شود و در جهت تولید محتواهای تاثیر گذار اقدام گردد. 

حجت الاسلام  علی محمد رفیعی با اشاره به پیشتازی روحانیت در گفتار و عمل، به آمار بالای روحانیت در تقدیم شهید به اسلام و انقلاب اشاره کرد وبیان داشت: از جمله  برنامه های انجام شده ی سنگر تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) در نمایشگاه هفته دفاع مقدس ارائه آمار بیش از چهارهزارشهید روحانی دفاع مقدس همراه با تفکیک عناوین مسئولیت های آنان وبیان برخی خاطرات زیبای آنان و نیز معرفی بیش از 50 نفر شهدای روحانی مدافع حرم( ایرانی و غیر ایرانی ) بود.

وی در پایان اظهار داشت: برگزاری مسابقات ویژه بزرگسالان و کودکان و همچنین پخش کلیپ های روشنگرانه و پرده خوانی درمعرفی ماهیت دست نشانده شیعه انگلیسی از دیگر برنامه های سنگر تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) بود.

اسامی برندگان مسابقه دلنوشته هفته دفاع مقدس به شرح زیر می باشد:

1-زهرا حسینی2-فاطمه عبدی3-زهرا احمدی پرتو4-زینب حسینی5-مرضیه راستگویان 6-فاطمه مقدم7-امیر حسین یگانه8-الهه گودرزی

9-نرگس گل وردی10-فاطمه نظیری 11-فائزه بورخانی12-علی اصغر خسرو بیگی13-محمد رضا خانجانی14-سجاد عبد کریمی 15-اعظم ملک 

پوریان 16-زینب پاچیده17-زهرا عمر صالحی 18-مهدی غضنفری 19-مریم شهابی20-فاطمه سادات باقی زاده 21-سید  علی حسینی 

22-نرگس امیدی 23-سمیه قاسمی 24-علی بگیری 25-مرضیه جغتایی 26-عفیفه شیری 27-فاطمه محمد رضایی 28-زینب سالاری 29-ژیلا علیزاده 30-نرگس جوهری


ارسال نظرات
پر بیننده ها