خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج گفت:
فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج گفت: رزمایش مدافعان حریم ولایت این پیام را می رسانند که در مقابل هرگونه تجاوز گری دشمتن آمادگی دفاع از نظام اسلامی را دارند.
کد خبر: ۸۷۶۷۷۷۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج در نشست خبری  در آستانه برگزاری رزمایش مدافعان حریم ولایت شهرستان آوج اطهار کرد: دراین رزمایش 3 گردان در سه منطقه آوج ،آبگرم ،شهید آباد، با سازمان رزم مختلف  از بسیجیان برگزار می گردد.

 وی افزود:هدف از برگزاری رزمایش مدافعان حریم ولایت در شهرستان آوج را در دوبعد تقویت توان رزم و افزایش روحیه معنوی بسیجیان دانست.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج با اشاره به زمان و مکان رزمایش افزود: این رزمایش به مدت 2 روز از 6 تا 7 آبان ماه در منطقه عمومی شهرستان آوج برگزار می گردد.

مهر علیان اذعان کرد: بسیجیان دلاور شهرستان آوج با برگزاری این رزمایش ،این پیام را می رسانندکه در مقابل هرگونه تجاوز گری دشمتن آمادگی دفاع از نظام اسلامی را دارند.

این مسئول تاکید کرد: از برنامه های این رزمایش ،تشکیل حلقات صالحین در سطح گردانها ،برگزاری کلاسهای عقیدتی سیاسی ،نماز جماعت،وزیارت عاشورا می باشد.

وی در ادامه افزود: یک گردان با رویکرد رزمی، که دفاع از کوی برزن و با استفاده از شیوه های عملیاتی مختلف ،من جمله کمین و ضد کمین و ضد هلی برن و عملیات تاخیری می باشد.

مهر علیان گفت: یک گردان هم با رویکرد امداد ونجات که در مواقع بحران یا بمباران هوایی این گردان با امکانات وتجهیزاتی که دارد هدفش مردم یاری و کمک به آسیب دیدگان می باشد.

وی در پایان اظهار کرد: وظیفه گردان سوم مقابله با نا آرامی های داخلی و هدف این گردان کنترل اغتشاشات و آرام سازی می باشد.

در ضمن مهمان ویژه وسخنران مراسم صبحگاه برادر امیررضایی فرمانده ارتش 16زرهی قزوین می باشند.

5002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها