خبرهای داغ:
داود محمدی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز از مسئولان خواست به جای پرداختن به مسائل سیاسی اولویت خود را بر حل آسیب های اجتماعی و مشکل بیکاری قرار دهند.
کد خبر: ۸۷۶۷۷۸۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، داود محمدی رییس مجمع نمایندگان استان در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آسیب های اجتماعی چون ویروس خطرناکی بلای جامعه ما شده است و باید با راه کارهای فوری و عملیاتی جبران مافات کرد و باید الویت همه ما توجه به حل آسیب های اجتماعی باشد و پرداختن به مسائل سیاسی نباید ما را از پرداختن به این مهم بازدارد.
وی با اشاره به مشکلات اشتغال و بیکاری کارگران در استان اظهار کرد: در شش ماه گذشته بیش از ۴ هزار نفر کارگر در استان قزوین بیکار شده اند و تعداد قابل توجهی از کارگران شاغل نیز ماه هاست حقوق دریافت نکرده اند و زیر بار فشارهای طاقت فرسای اقتصادی و گرانی کمرشان خم شده است.

محمدی افزود: امروز جوانان و متاهلان و تحصیل کردگان ما برای کار به هر دری که میزنند نه تنها شغل مناسب که هیچ شغلی برای امرار معاش پیدا نمی کنند و به جای مسئولان  ذیربط در برابر خانواده های خود احساس شرمندگی می کنند.
رییس کمیسیون اصل نود مسئله اعتیاد را از جمله مشکلات مهم برشمرد و بیان کرد:  اعتیاد بیش از دو و نیم میلیون نفر از مردم را درگیر خود کرده و کاهش سن اعتیاد  و روی آوری بانوان و تغییر مصرف از موادمخدر صنعتی به سنتی جامعه و خانواده ها را به شدت آزار می دهد.

محمدی ادامه داد: امروز جامعه ما با ناهنجاری های فرهنگی و اخلاقی و حاشیه نشینی روبروست  و تاخیر در مقابله با آن آثار و آفات جبران ناپذیری در پی دارد. همه ما در قبال این معضلات اجتماعی مسئولیم و باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشیم.

رییس مجمع نمایندگان استان با اشاره به ضرورت پرهیز از تنش های بی ثمر سیاسی بیان کرد: همه باید با پرهیز از تنش های بی ثمر سیاسی و تمرکز بر خرد جمعی و بهره گیری از ظرفیت های کامل دولت،قوه قضائیه و قوه مقننه در راستای حل مشکلات اساسی مردم و مهار آسیب های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط و امید در جامعه بکوشیم و با احساس مسئولیت در این مسیر گام برداریم.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها