خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه گفت:از ابتدای ابلاغ طرح های اقتصاد مقاومتی از سال 1392 تاکنون 150 کارگاه اقتصاد مقاومتی با اعتباری بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان در این شهرستان راه اندازی شده است.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۰۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

کاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: از ابتدای ابلاغ طرح های اقتصاد مقاومتی از سال 1392 حدود 150 کارگاه اقتصاد مقاومتی با اعتباری بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون تومان در سطح شهرستان سربیشه راه اندازی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه خاطر نشان کرد: این طرح ها به صورت مستقیم برای 150 نفر و غیر مستقیم برای بیش از 500 نفر شغل ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: کارگاه های اقتصاد مقاومتی در عرصه های پرورش شتر، مرغ بومی، ماکیان ، دام سبک، پرورش قارچ ، گلخانه در سطح شهرستان سربیشه فعالیت می کند.

کاری عنوان کرد: اعتبارات پیش بینی برای راه اندازی 80 کارگاه با اعتباری بیش از 500 میلیون تومان در سطح شهرستان سربیشه در سال جاری می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه گفت: با آموزش های انجام گرفته قبل و بعد از اجرای طرح ها وانجام حمایت های مستمر از این واحدها ها تاکنون 70 درصد این کارگاهها فعال و پابرجا است به کار خود ادامه می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها