مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:
در حال حاضر 80 درصد از مردم زنجان در تعاونی‌های استان زنجان عضویت دارند.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۳۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به هدف‌گذاری صورت گرفته در برنامه پنجم توسعه برای کسب سهم 25 درصدی بخش تعاون از اقتصاد ملی گفت: تحقق این سهم در گرو همکار‌ی‌های همه دستگاه‌های اجرایی ذیربط است.

احمد غریوی با اشاره به اینکه به منظور پالایش تعاونی‌ها کمیته تعاون تشکیل شده است، افزود: در حال حاضر 80 درصد از مردم زنجان در تعاونی‌های استان عضویت دارند.

وی با اشاره به اینکه به علت مشکلات موجود هنوز سهم 25 درصدی بخش تعاون از اقتصاد کشور محقق نشده است، اظهار داشت: هنوز تعاون به جایگاه واقعی خود نرسیده است، در حالی که تعاون یک مجموعه بزرگ است که ظرفیت بسیاری دارد و باید از آن استفاده شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: برای تحقق سهم تعاون در اقتصاد، این سهم در گرو همکار‌ی‌های تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیربط در سطح کشور و استان است.

وی با اشاره به تعامل دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون اظهار کرد: در این راستا جلسات متعددی در قالب شورای هماهنگی برگزار و تصمیم‌های لازم اتخاذ می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به آخرین وضعیت اشتغال در استان زنجان و کاهش میزان بیکاری در استان افزود: از سال92 تا کنون نرخ بیکاری به 8.4 در استان رسیده است.

غریوی با اشاره به اینکه کاهش نرخ بیکاری نیازمند همکاری بیشتر است، گفت: باید از ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف برای حل معضل بیکاری استفاده کرد.


ارسال نظرات