خبرهای داغ:
همایش استارت آپ ویکند تخصصی محیط زیست در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۵۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش استارت آپ ویکند تخصصی محیط زیست با همکاری سه جانبه دانشگاه، پارک علم و فناوری دانشگاه و اداره کل محیط زیست استان در دانشگاه برگزار می شود.

استارت آپ ویکند تخصصی محیط زیست در راستای کشف استعداد های درخشان در خصوص اشتغال زایی 19 تا 21 آبان ماه سال جاری در محل دانشگاه برگزار خوهد شد.

در این رویداد کارشناسان متخصص مختلفی از حوزه‌های محیط زیست، کسب و کار، فنی و گرافیک به سخنرانی، داوری و مربیگری می‌پردازند.

شایان ذکر است استارت‌آپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiential Education) شناخته شده در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، علاقه‌مندان استارت‌آپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

موضوع استارتاپ ویکند کاملاً درباره آموزش علم خلاقیت است؛ نه‌ تنها تئوری‌ها را فرابگیرند، بلکه استراتژی خود را بسازند و استفاده از آن را بیاموزند.بیش از 36 درصد از استارتاپ‌های استارتاپ‌ویکند حتی بعد از سه ماه هم با قدرت به کارشان ادامه می‌دهند. حدود 80 درصد از شرکت‌کنندگان، بعد از استارتاپ‌ویکند نیز به همکاری با تیم خود ادامه می‌دهند.

مدیران محلی فناوری و کسب‌وکار جامعه به عنوان مربی و داور در استارتاپ‌ویکند حضور دارند و فرصت برای گفت‌وگو با آنان فراهم است.

همه شرکت‌کنندگان می‌دانند که تمام این رویداد درباره کار روی ایده‌ها نیست، درباره کار تیمی هم است.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها