خبرهای داغ:
مدیر کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س):

کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی در آستان مقدس قم راه اندازی می‌شود

مدیر کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: ایجاد کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی از اهداف پیش روی کتابخانه آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه(س) بوده است.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۶۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام سید محمد صادقی آرمان با اشاره به تجهیز کتابخانه‌های اقماری وابسته به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: اصلاح و تجهیز کتابخانه‌های اقماری از سیاست‌های پیش روی کتابخانه آستان بوده و در همین راستا کتابخانه «پره سر» در استان گیلان و همچنین تجهیز کتابخانه پ‍ژوهشکده علامه طباطبایی(ره) در اولویت است.

مدیر کتابخانه آستان مقدس افزود: احداث کتابخانه جدید در منطقه پردیسان قم نیز یکی دیگر اولویت‌ها و سیاست‌های این نهاد بوده که کارهای مطالعاتی و طرح کلی آن در حال بررسی است.

حجت‌الاسلام صادقی آرمان با بیان اینکه قشر جوان کشور نیاز به آشنایی با انقلاب اسلامی به صورت مکتوب دارند، اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف پیش روی کتابخانه آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه(س) ایجاد کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی است که کار ایجاد آن شروع شده است.

وی ادامه داد: تاکنون 250 عنوان کتاب موجود درباره انقلاب اسلامی در کتابخانه آستان احصا، ‌جمع آوری و دسته بندی شده است. در این باره رایزنی‌های مختلفی با مجموعه‌های خارج از آستان مقدس نیز که در رابطه با انقلاب اسلامی و کتب مربوط به حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری فعالیت دارند برای ارسال کتب به کتابخانه آستان مقدس انجام شده است.

مدیر کتابخانه حرم مطهر در پایان بیان کرد: شناسایی کتب و مقالات در خصوص انقلاب اسلامی و رایزنی برای خرید نیز در حال انجام است که به زودی کتابخانه تخصصصی انقلاب اسلامی غنی و تجهیز و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار