فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

وحدت بین قومیت های ایرانی عامل پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل تمام دسیسه‌ها ی دشمنان بوده است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، گفت: وحدت بین قومیت های ایرانی عامل پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل تمام دسیسه‌ها ی دشمنان بوده است.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۶۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، با حضور سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و جمعی از مسئولین شهرستان جاسک، همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج بخش لیردف شهرستان جاسک برگزار شد.

سردار ترابی، در این همایش عنوان کرد: علی‌رغم تلاش‌های بی وقفه دشمنان انقلاب اسلامی برای فاصله اندازی بین قومیت‌ها و اختلافات مذهبی، اتحاد، همدلی، هوشیاری و بصیرت مردم ولایت مدار مان که امروز خاریست بر چشم دشمنان تمام دسیسه‌ها و نیرنگ‌های آنان را نقش برآب کرده است.

وی، یادآور شد: صبر، سخاوت و تدین قوم بلوچ مثال زدنی است؛ همانطور که امام خمینی (ره) گفتند، همه مردم ایران یک ید واحده هستند و زیر نظر یک پرچم و یک رهبر زندگی می کنند و هیچ مذهب و قومیتی بر دیگری برتری ندارد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران خودش را خادم مردم دانسته و هر کجا که می توانسته برای مردمش کاری کند، دریغ نکرده و در سخت ترین شرایط به همکاری و همراهی مردم از این انقلاب و نظام دفاع نموده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار