خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خوسف گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 20 کارگاه اقتصاد مقاومتی ایجاد و در حال فعالیت می باشند.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۸۸
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

دوستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی به عملکرد بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به اینکه این شهرستان چند سالی بیشتر نیست که از شهرستان بیرجند مجزا شده است، دارای مناطق محروم زیادی می باشد.

وی با اشاره به شعار سال از سوی امام خامنه ای با عنوان اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل وحضور گروه های جهادی در این شهرستان گفت: در این زمینه حضور گروه های جهادی باعث می شود تا شعار اقتصاد مقاومتی به مرحله اقدام و عمل برسد و مردم به آینده امیدوارتر شده و کار و فعالیت افزون تری را انجام دهند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف با بیان اینکه امیدواری مردم باعث حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی شده و عامل وحدت می باشد ، افزود: با توجه به اینکه فعالیت گروه های یک روزه در زمینه کمک به کشاورزان بسیار مفید بوده و هست در شش ماهه اول سال جاری تعداد 2 گروه بیست نفره از طرف ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برای برداشت گندم اعزام شده اند.

وی با بیان برنامه های ناحیه سپاه خوسف در شش ماهه اول سال افزود: در همین راستا تعداد 10 گروه جهادی در اردو های جهادی یک و هفت روزه با هدف کمک به محرومین و ساخت پایگاه و اماکن فرهنگی روستاهای محروم اعزام شدند.

دوستی افزود: تعداد 20 کارگاه اقتصاد مقاومتی در زمینه های گوهر شناسی، صنایع دستی، پرورش شتر و شتر مرغ، دام سبک و سنگین، پرورش ماهی، ریسندگی و بافندگی و گلیم بافی در حال فعالیت می باشند.

وی ادامه داد: ادامه فعالیت این گروه ها در گرو حمایت هایی است بانک ها می بایست از این گروه ها داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها