معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان:
کمیته امداد امام خمینی استان زنجان یک هزار و 191 فقره وام کارگشایی در زنجان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۵۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از پرداخت یک هزار و 191 فقره وام کارگشایی در زنجان خبر دادو گفت: کمیته امداد استان زنجان در حمایت از مددجویان این نهاد خدمات متعددی ارائه می‌دهد.یکی از خدمات مهم کمیته امداد در حمایت از مددجویان پرداخت وام‌های کارگشایی است که این وام‌ها به صورت قرض‌الحسنه و طبق نیازهای مددجویان ارائه می‌شود.

سیدمسعود حسینی با اشاره به اینکه کمیته امداد با اتخاذ سیاست‌‌های مؤثر و کارآمد به دنبال تأمین عزت و کرامت خانواده‌ها و نیل به استقلال اقتصادی است، افزود: خوشبختانه ارائه خدمات موثر از سوی کمیته امداد تاثیر بسزایی در توانمندسازی خانواده‌ها داشته است.

وی با اشاره به اینکه از مهم‌ترین خدمات قابل ارائه توسط کمیته امداد پرداخت وام کارگشایی به جامعه هدف است، اظهار کرد: امسال یک هزار و 191 فقره وام کارگشایی به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه این وا‌م‌ها به منظور حل مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی پرداخت می‌شود، افزود: مبلغ هزینه شده برای پرداخت این وام‌ها 19 میلیارد و 171 میلیون ریال اعتبار آن بوده است.

حسینی با اشاره به اینکه یک هزار و 490 مددجو نیز در نوبت دریافت وام هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه صندوق قرض‌الحسنه کمیته امداد افتتاح شده است از همین رو ارائه خدمات بیشتر به مددجویان این نهاد نیازمند همراهی خیران است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه پرداخت خدمات معوض در کنار خدمات بلاعوض از بحث‌های مورد توجه کمیته امداد است، گفت: یکی از این خدمات وام‌های قرض‌الحسنه به جامعه و مددجویان این نهاد است.

صندوق قرض‌الحسنه کمیته امداد از چند ماه قبل آغاز به کار کرده است که 80 درصد وام‌های این صندوق به مددجویان و 20 درصد به افراد غیر زیر پوشش پرداخت می‌شود

ارسال نظرات