عضو شورای اسلامي دهستان چاهک به عنوان عضو منتخب شوراهاي روستايي و عشايري شهرستان خاتم در همايش ملي روز روستا و عشاير كه با حضور رئيس جمهور، چند تن از وزاء و نمايندگان مجلس برگزار شد، شركت كرد.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۷۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، این همایش را زمینه‌ای برای رفع کاستی‌ها و مرتفع کردن نیازهای روستاییان به ويژه ایجاد فرصت‌هاي شغلي و گردشگری براي روستاییان و عشایر دانست.

وي افزود: برگزاری چنين همایش‌هايي كه با حضور روستاييان اقصي‌نقاط كشور برگزار مي‌شود همچنين موجب آشنایی آنها با فرهنگ و رسوم روستاييان ديگر مناطق ايران اسلامي، تعامل و تبادل‌نظرشان با یکدیگر و مهمتر تقويت اتحاد بین قومیت های کشورمان می‌شود.

برادران ابراز اميدواري كرد كه در اين قبيل همايش‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در مناطق روستایی و عشایر بيش از پيش شناخته شود تا منجر به استحکام بنیه‌ي درونی اقتصاد ملی شود.

وي همچنين به ديدار خود با صباغيان نماينده شهرستان خاتم در مجلس شوراي اسلامي در حاشیه این همایش نيز اشاره كرد و گفت: در اين ديدار خواسته‌ها و مشکلات روستا‌ها و دهستان‌های شهرستان منعكس شد كه نماينده محترم قول پیگیری دادند.

عضو شوراي اسلامي دهستان چاهك در پايان نيز از مهمترين برنامه‌هاي در دستور كار اين شورا را طرح جاده کمربندی چاهک، راه‌اندازی مجتمع گلخانه‌ای چاهک، ترمیم جاده شهریاری و همچنین ارتقاء دهستان چاهک با توجه به پتانسیل آن به بخش و نيز راه‌اندازی مرکز بهداشت شبانه‌روزی در اين دهستان ذكر كرد.

ارسال نظرات