سردبیر هفته نامه مثلث در گفت‌ و گو با «بسیج» عنوان کرد
آجرلو بیان کرد: برخورد با فساد تبدیل به یک موضوع جناحی شده به همین دلیل نیز مطالبه‎گری در این خصوص در سطح جناحی صورت می‎گیرد؛ نمونه این مسئله نیز سکوت رسانه‎های اصلاح طلب در مورد فساد صندوق فرهنگیان است.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۸۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
سعید آجرلو سردبیر هفته نامه مثلث در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به فساد صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه برخورد با فساد یک موضوع فراجناحی است بیان کرد: این قضیه تبدیل به یک موضوع جناحی شده و گرو‎ه‎های سیاسی از آن استفاده ابزاری می‎کنند به همین دلیل نیز مطالبه‎گری در این خصوص در سطح ملی صورت نمی‎گیرد بلکه در سطح جناحی صورت می‎گیرد.

آجرلو در ادامه این مطلب گفت: نمونه این مسئله نیز سکوت رسانه‎های اصلاح طلب در مورد فساد صندوق فرهنگیان است و این درحالی است که اگر جناحی و گروهی اعتقاد به عدالت خواهی یا مبارزه با فساد دارد نباید تحملات شخصی و گروهی را در آن دخیل بداند.

سردبیر هفته نامه مثلث در خصوص چرایی سکوت رسانه‎های اصلاح طلب در قبال فساد صورت گرفته در این صندوق تصریح کرد: این رسانه‎ها این مسئله را نوعی ضرر برای جریان خود و وارد شدن در این مسئله را بازی کردن در زمین حریف می‎دانند در حالی که مبارزه با فساد فراتر از یک رقابت و جناح بندی سیاسی است.

آجرلو درباره کنار رفتن وزیر آموزش و پرورش گفت: در مورد فساد صندوق ذخیره فرهنگیان خیلی بهتر بود آقای فانی درباره اتفاقی که افتاده پاسخگو ‎بود اما با اتفاقی که رخ داد، عملا آقای فانی از پاسخگویی به حوزه‎ای که به او مربوط بوده معاف شد و  دقیقا مشخص نیست که چه کسی قرار است پاسخگو باشد.
ارسال نظرات