مسؤل بسیج دانش آموزی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

برگزاری 13 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در استان

مزمان با هفته بسیج دانش آموزی 13 عنوان برنامه در قالب 221 مراسم در 14 منطقه آموزش و پرورش در حوزه های 17 گانه بسیج دانش آموزی در بیش از یک هزار وهفتاد واحد مقاومت بسیج دانش آموزی اجرا می شود.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۸۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسؤل بسیج دانش آموزی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در نشست خبری اعلام برنامه های هفته بسیج دانش آموزی گفت: این برنامه ها از هفتم آبان ماه به مدت یک هفته در سطح مناطق آموزش و پرورش، و واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی اجرا خواهد شد.

سرهنگ محسن احمدی افزود: جمعه هفتم آبان ماه با عنوان دانش آموز بسیجی، انتظار و عدالت خواهی- روز دوم دانش آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی - روز سوم دانش آموز بسیجی،شجاعت و آرمان خواهی- روز چهارم دانش آموز بسیجی، بصیرت و ولایتمداری- روز پنجم دانش آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری - روز شش دانش آموز بسیجی، اخلاق و پایداری و روز هفتم دانش آموز بسیجی، مقاومت و استکبارستیزی، عناوین روزهای هفته دانش آموزی می باشد.

وی اظهار داشت:مراسم کوهپیمایی، دعای ندبه در سطح مدارس، نشست های روشنگری، بصیرتی و معرفتی، یادواره شهید فهمیده و تنی چند از شهدای شاخص دانش آموز، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، رزمایش پدافند غیرعامل، دیدار با ایمه جمعه و نمایندگی ولی فقیه در شهرستان های استان، دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، گلباران قبور مطهر شهدا، مسابقات ورزشی و فرهنگی، جلسه هم اندیشی نخبگان علمی و ورزشی با فرماندهان، مراسم راهپیمایی 13 آبان، نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس، مسابقه ساخت آدمک استکبارجهانی و ایستگاه نقاشی، مانور وبلاگی و ایجاد موج در فضای مجازی، مسابقه نشریه دیواری و انشاء نویسی، ازعناوین برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در زنجان می باشد.

احمدی تبادر ادامه با اشاره به 36 هزار شهید دانش آموز در کشور تصریح کرد: در کشور 36 هزار شهید دانش آموز وجود دارد که از این تعداد چهارصد وهجده نفر دانش آموز شهید زنجانی هستند.

وی به چشم انداز سازمان بسیج دانش آموزی اشاره و گفت: ولایتمداری، اخلاقمداری، دینداری، مسؤلیت پذیری، شجاعت، فداکاری، پر تحرکی و نشاط از ویژگی های دانش آموزان بسیجی می باشد.

احمدی تبار تشکیل بخش عظیمی از ارتش 20 میلیونی، ترویج و تبیین تفکر بسیجی، کمک به نظام آموزشی و تربیتی کشور در راستای سند تحول آموزش و پرورش، هدایت و بکارگیری توان و قابلیت های دانش آموزان در عرصه های مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سازندگی، علمی و امدادی را از رسالت های سازمان بسیج دانش آموزی بیان نمود.

مسؤل بسیج دانش آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان ساخت: در این هفته 13 عنوان برنامه در قالب 221 مراسم در 14 منطقه آموزش و پرورش در حوزه های 17 گانه بسیج دانش آموزی در بیش از یک هزار وهفتاد واحد مقاومت بسیج دانش آموزی اجرا می شود

ارسال نظرات