سرپرست مدیریت زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:
میزان برداشت انواع حبوبات امسال در استان در مجموع بیش از 42 هزار تن برآورد شده است.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۹۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست مدیریت زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: نخود، عدس، لوبیا و باقالا از جمله حبوباتی است که همه ساله در استان زنجان کاشت و تولید می شوند

حسین عامری افزود: طی سال زراعی 95 -94نیز سطح زیر کشت هر کدام از این محصولات در استان به ترتیب 6 هزار و 409 هکتار، 12 هزار و 630 هکتار، 11 هزار و 667 هکتار و یک هزار و 250 هکتار بوده است.

وی با اشاره به تولید 4 هزار و 653 تن عدس طی سال جاری در استان زنجان تصریح کرد: امسال همچنین حدود 3 هزار تن نخود از سطح مزارع استان برداشت شده است.

سرپرست مدیریت زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از برداشت 3 هزار و 750 تن باقالا طی سال جاری در استان زنجان خبر داد و عنوان کرد: میزان برداشت محصول لوبیا نیز که در حال حاضر حدود 80 درصد آن در مناطق مختلف استان برداشت شده بیش از 32 هزار و 87 تن برآورد شده است.

عامری لوبیا سفید، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، لوبیا چشم بلبلی و لوبیا کشاورز را از انواع لوبیای تولید شده در استان زنجان برشمرد و خاطر نشان ساخت: میزان برداشت انواع حبوبات امسال در استان در مجموع بیش از 42 هزار تن برآورد شده است.

ارسال نظرات