معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارذ زنجان:
تامین سلامتی مردم با توجه به استاندارد سازی خدمات و محصولات انجام می گیرد و در این میان سازمان استاندارد بر تحقق این امر مهم تاکید دارد.
کد خبر: ۸۷۶۸۰۰۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری زنجان در همایش روز جهانی استاندارد استان زنجان به ترویج استاندارد های تشویقی در واحدهای تولیدی گفت: مبنای اصلی استاندارد و ارتقای کیفیت کالا و خدمات تأمین حقوق اساسی مردم است و مردم حق ‌دارند از استاندارد کیفیت کالا و خدماتی که دریافت می‌کنند اطمینان حاصل کنند.

دکتر عصفوری افزود: واحدهای تولیدی برای افزایش رقابت در بازار مصرف و جلب اعتماد مردم باید استانداردهایی را به شکل داوطلبانه برای خود تعریف کنند .

وی اظهار داشت: توجه به مقوله استاندارد کالا باعث ارتقای امنیت جانی مردم می شود و تحقق این امر مهم نیازمند بالابردن کیفیت کالاها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری زنجان با بیان اینکه موضوع استاندارد به عنوان یک معیار گسترده و اساسی مطرح است تصریح کرد: ماحصل رسیدن به تکنولوژی و دانش نیازمند استاندارد است و زمانی دانش و تجربه ارزش دارد که بعنوان یک برند گسترش یابند و استاندارد لازم را داشته باشند. بنابراین استاندارد سازی در همه حوزه ها باید مد نظر دست اندرکاران حوزه ذیربط قرار گیرد.

دکترعصفوری افزود: تامین سلامتی مردم با توجه به استاندارد سازی خدمات و محصولات انجام می گیرد و در این میان سازمان استاندارد بر تحقق این امر مهم تاکید دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان خاطر نشان ساخت: تولید کنندگان باید به منظور رونق اقتصادی ، با اختیار و جدیت استاندارد هایی را در حوزه خود تعریف کنند.

ارسال نظرات