معاون فرهنگی آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:
در محرم امسال برنامه‌های فرهنگی مذهبی متنوع و مؤثری در سطح استان برگزار شد که اخبار آن بازتاب جهانی داشت و این امر مایه مباهات برای شهر زنجان است.
کد خبر: ۸۷۶۸۰۰۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امروز با تلاش اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان شاهد کاهش آسیب‌های عزاداری در سطح استان هستیم و امید است با اجرای برنامه‌های فرهنگی تمام آسیب‌های موجود از بین بروند.

حجت‌الاسلام ولی الله مصائبی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با مدیریت تعاملی تلاش کرده تا با همکاری با سایر سازمان ها در گسترش برنامه‌های فرهنگی و دینی اقدامات شایسته‌ای انجام دهد.

وی اظهار داشت: در محرم امسال برنامه‌های فرهنگی مذهبی متنوع و مؤثری در سطح استان برگزار شد که اخبار آن بازتاب جهانی داشت و این امر مایه مباهات برای شهر زنجان است.

حجت‌الاسلام مصائبی تصریح کرد: امروز اغلب دستگاه‌های استان زنجان از برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان رضایت دارند و خواستار همکاری هر چه بهتر دستگاه خود با این اداره کل هستند و ما نیز تلاش می‌کنیم تا این برنامه ها با جدیت دنبال شود.

گفتنی است، در این جلسه دکتر مسعود حداد معاون اداره کل فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در جریان برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان قرار گرفت.

ارسال نظرات