رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان:

ايجاد 278 شغل جديد در واحدهاي صنعتي استان زنجان

با گذشت 5 ماه از اجراي طرح رونق توليد در استان زنجان ، 278 مورد اشتغال جديد در واحدهاي صنعتي استان ايجاد شده است.
کد خبر: ۸۷۶۸۰۰۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به ايجاد 278 شغل جديد در واحدهاي صنعتي استان زنجان، گفت: طرح رونق توليد در استان زنجان از خرداد ماه اجرايي شد كه در اين مدت تاكنون 64 طرح و واحد صنعتي ايجاد و زمينه اشتغال براي 278 نفر فراهم گرديده است.

مهندس ناصر فغفوري با بيان اينكه در اين مدت از 2500 اشتغال موجود صيانت شده است، افزود: 42 واحد صنعتي با اخذ تسهيلات سرمايه در گردش نسبت به صيانت از ظرفيت و اشتغال خود به ميزان 2222 نفر اقدام نموده اند.

وي تصريح كرد : تاكنون 4 واحد صنعتي با صيانت از ظرفيت توليد علاوه بر حفظ اشتغال موجود ، زمينه اشتغال 19 نفر ار نيز فراهم نموده اند.

فغفوري يادآور شد: با اجراي طرح رونق توليد در استان تاكنون 6 واحد تعطيل با اشتغال 125 نفر مجدداً به چرخه توليد بازگشته اند.

وي در ادامه با اشاره به اينكه در سال جاري 4430 ميليارد ريال اعتبار جهت اجراي طرح رونق توليد به استان تخصيص يافته است اظهار داشت: تاكنون از اين ميزان 1514 ميليارد ريال تسهيلات از طريق بانك ها به واحدهاي توليدي پرداخت شده است.

رئيس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان خاطر نشان ساخت : هم اكنون میزان پرداخت تسهیلات در استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار