مسئول بسيج سازندگي استان بوشهر مطرح کرد

اجرای 700 طرح با تسهیلات اقتصاد مقاومتی

ذوالفقار عباسي‌فر گفت:در اجراي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي در راستاي ايجاد كارگاه‌هاي كوچك زودبازده بعد از آموزش و مشاوره به علاقه‌مندان در عرصه‌هاي مختلف سالانه به بيش از 700 طرح با پرداخت تسهيلات لازم اجرا مي‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۸۰۵۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، ذوالفقار عباسي‌فر با بيان اينكه طرح‌هاي ساخت مسكن در نقاط محروم ويژه مددجويان و نيازمندان استان بوشهر اجرايي شده اظهار داشت: در اجراي اين طرح بيش از يك‌هزار واحد مسكوني در نقاط روستايي و محروم استان بوشهر ساخته مي‌شود كه اكنون روند اجرايي مطلوبي دارد.

وي با تاكيد براينكه حضور سپاه در عرصه هاي گوناگون بر اساس نياز جامعه اسلامي تعريف مي‌شود تصريح كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بر اساس رسالت و مأموريت ذاتي خود جايي كه تهديدي متوجه نظام و انقلاب شود حضور پيدا مي‌كند.

وي افزود: سپاه در عرصه‌ها مختلفي همچون دفاع مقدس، سازندگي، علمي پژوهشي، بهداشتي و درمان حضوري مؤثر و چشم‌گير داشته است كه از بركات نظام محسوب مي‌شود.

مسئول بسيج سازندگي سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاكيد بر بستري لازم براي اجراي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي افزود: سپاه پاسداران از نخستين مجموعه‌هاي است كه به‌صورت ميداني و اجرايي در تحقق فرمايشات رهبر معظم انقلاب در راستاي اقتصاد مقاومتي در سه حوزه گفتمان سازي، بسترسازي و حمايت از توليد كنندگان حضور پيداكرده است.

عباسي‌فر با بيان اينكه گفتمان سازي، آگاه‌سازي، فرهنگ‌سازي و نهادين كردن گفتمان اقتصاد مقاومتي در راستاي افزايش توليد امري بسيار ضروري است افزود: اعزام گروهاي جهاد در قالب اساتيد، دانشجويان و دانش آموزان، مهندسان، كارگاهاي آموزشي، همايش‌ها علمي و فعاليت تخصص ازجمله اين كارها است.

وي با بيان اين‌كه امروز تهديد در عرصه اقتصاد مقاومتي نمايان شده است و خط مقدم نبرد در اين عرصه روستاها است، تاكيد كرد: مهم‌ترين شاخصه اقتصاد مقاومتي بر پايه توليد استوار است كه روستاها اصلي‌ترين مركز توليد هستند.

مسئول بسيج سازندگي سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاكيد بر كارهاي زيربنايي در موضوعات فرهنگي آموزشي، بهداشتي خاطرنشان كرد: ساخت حسينيه، خانه عالم، سوله، خانه بهداشت و كمك به افراد كم برخوردار براي جلوگيري از مهاجرت روستايي و كاهش ناهنجاري‌ها ازكارهاي زيربنايي است.

عباسي‌فر از اجراي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي در روستاهاي استان بوشهر خبرداد و افزود: در اجراي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي در راستاي ايجاد كارگاه‌هاي كوچك زودبازده بعد از آموزش و مشاوره به علاقه‌مندان در عرصه‌هاي مختلف صنايع محصولات كشاورزي، پرورش زنبورعسل، طرح‌هاي آبزي‌پروري، توليد قارچ خوراكي سالانه به بيش از 700 طرح با پرداخت تسهيلات لازم اجرا مي‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار