رزمایش «بیت‌المقدس» سیزدهم آبان ماه امسال با حضور 2 هزار و 300 رزمنده و شش گردان در شهرستان الیگودرز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۸۰۶۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،محمد برامکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان الیگودرز عصر امروز در جلسه هماهنگی و پشتیبانی رزمایش بیت‌المقدس که در سالن جلسات فرمانداری الیگودرز برگزار شد هدف از برگزاری این رزمایش اعلام آمادگی نیروهای بسیجی دانست واظهارداشت: رزمایش بیت‌المقدس با حضور دو هزار و 300 رزمنده و در شش گردان در دو شبانه‌روز به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود.

ولی‌الله میرزایی اصل فرماندار شهرستان الیگودرز نیز در این جلسه به عظمت و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا اشاره کرد و گفت: هر اقدامی که برای ارتقاء قدرت دفاعی کشور انجام شود یک ضرورت است.

فرماندار الیگودرز افزود: برگزاری این رزمایش بیانگر آمادگی و توان یک کشور برای مقابله با دشمن است و هر اقدامی که بیانگر میزان اقتدار و قدرت دفاعی کشور باشد لازم است استمرار داشته باشد.

وی به لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی الیگودرز در اجرای رزمایش بیت‌المقدس تأکید کرد و گفت: ازآنجاکه افزایش قدرت دفاعی و آمادگی نظامی محدود به نیروهای نظامی نیست لازم است همه مردم و دستگاه‌ها با توجه به بضاعت و امکانات موجود همکاری لازم را داشته باشند و برای هرچه بهتر برگزار شدن این رزمایش حمایت‌های لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات