به همت بسیج دانش آموزی حوزه کوثر

اجرای بیش از 20 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی شاهرود

به همت بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود بیش از 20 عنوان برنامه در مدارس دخترانه شاهرود اجرا می شود.
کد خبر: ۸۷۶۸۰۷۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶

فرشته حسنی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی کوثر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل و هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به برنامه های این هفته اظهار کرد: در این هفته 20 عنوان برنامه اجرا می شود که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دانش آموز و بصیرت و معرفت افزایی و تبیین نقش دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی است.

وی با برشمردن برخی برنامه ها افزود: دیدار مسئولان بسیج دانش آموزان و دانش آموزان منتخب واحدها با ائمه جمعه شهرستان،حضور رزمندگان در مدارس و بیان رشادت های دانش آموزان شهید ،برگزاری یادواره شهدای دانش آموز،کوهپیمایی و غبارروبی گلزار شهدا و اجرای مانور پدافند غیرعامل از جمله این برنامه هاست.

حسنی خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران،اجرای برنامه میقات صالحین در نمازجمعه،حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی در یوم الله 13 آبان،اجرای مسابقات فرهنگی،هنری با موضوع (مرگ بر آمریکا) و نواختن زنگ استکبارستیزی از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در واحدهای بسیج و مدارس است.

وی با بیان اینکه تلاش داریم برنامه ها اثربخش باشد گفت: ما دانش آموزی می خواهیم که در تراز انقلاب اسلامی رشد و پرورش یابد و این هفته ها و فرصت ها برای این است که در این مسیر تلاش مضاعفی کنیم تا در جنگ نابرابر فرهنگی موفق باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار