مدیر آموزش و پرورش اردکان:

اردوهای راهیان نور، زمینه تداوم راه شهداء را هموار می سازد

مدیر آموزش و پرورش اردکان شرکت در اردوهای راهیان نور را بهترین فرصت برای تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) ، شهدای گرانقدر و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) برشمرد و گفت :اردوی راهیان نور ، زمینه تداوم راه شهدا را هموار می سازد.
کد خبر: ۸۷۶۸۱۰۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶

محمد اشرفیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردکان گفت : در جهت مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی و تهاجمات فرهنگی برضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بویژه جوانان پاک و معصوم این سرزمین ، برگزاری چنین برنامه هایی می تواند نقشه های دشمن را نقش بر آب کند .

وی گفت : نسل جوان جامعه ، دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند و بر کسانی که با شهداء و ایثارگران همسنگر بودند لازم است که مجاهدت و دلاورمردی های آن دوران را برای نسل جوان بازگو کنند تا همه مردم بویژه دانش آموزان بدانند این امنیت و آرامشی که امروز در جامعه حاکم است بدون زحمت به دست نیامده است .

مدیر آموزش و پرورش اردکان شرکت در اردوهای راهیان نور را بهترین فرصت برای تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) ، شهدای گرانقدر و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) برشمرد و گفت : دانش آموزان با حضور در مناطق عملیاتی ، پا جای پای شهداء می گذارند و بخاطر این توفیق الهی باید شکرگزار خداوند متعال باشند .

محمد اشرفیان افزود : دانش آموزان نشان خواهند داد که نسل جوان جامعه آمادگی لازم برای دفاع از تمامیت ارضی و دینی خود را دارند و در صورتیکه دشمنان بخواهند ضربه ای به این نظام مقدس که در رأس آن ولایت فقیه قرار دارد بزنند همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس و بلکه آماده تر از آنها از این نظام حراست و پاسداری خواهند کرد .

وی ، ضمن تشکر و قدردانی از تمام دست اندرکاران برگزاری اردوی راهیان نور درس آمادگی دفاعی مدارس بویژه حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و ناحیه مقاومت بسیج اردکان از همه مسئولین شهرستان خواست تمام همت و تلاش خود را بکار گیرند تا بتوانیم در سال جاری شاهد برگزاری هرچه بهتر این اردوها باشیم .

لازم به ذکر است مرحله اول اعزام اردوی راهیان نور ویژه دانش آموزان برادر اردکان در تاریخ سه شنبه 18 آبان ماه خواهد بود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار