جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسيج دانش آموزي اردكان در رابطه با برنامه ریزی برای اجرای برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و اردوی راهیان نور برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۱۱۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در آستانه هفته بسیج دانش آموزی ، جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسيج دانش آموزي در رابطه با برنامه ریزی برای اجرای برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و اعزام اردوی راهیان نور در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان اردكان برگزار شد .

در این جلسه که مدیر اداره آموزش و پرورش ، معاونین امور تربیتی و پشتیبانی اداره ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و مسئول کانون بسیج فرهنگیان حضور داشتند ، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان به ضرورت انجام سفرمعنوی اردوی راهیان نور برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و نیز بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای گرانقدر دانش آموز و فرهنگی شهرستان اشاره کرد و آمادگی این اداره را برای همکاری در زمینه اجرای برنامه های یاد شده طبق دستور جلسه اعلام داشت.

سپس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان ، خواستار همکاری و برنامه ریزی مناسب اداره آموزش و پرورش در اجراء و حضور دانش آموزان و فرهنگیان در برنامه اردوی راهیان نور و راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی و برنامه های هفته بسیج دانش آموزی شد .

در ادامه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ، به تشریح دستورالعمل اردوی راهیان نور و برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در سال 1395 و برنامه هایی که قرار است در این ایام انجام شود پرداخت و سایر طرح های مورد نظر نیز مورد بحث قرار گرفت و در ادامه برنامه هایی که قرار است اجرا شود به تصویب اعضای جلسه رسید .

ارسال نظرات