اجرای بیش از ۵۰ برنامه تلویزیونی توسط گروه سرود "عاشقان ولایت" ناحیه مقاومت روح الله یزد

سرپرست گروه سرود عاشقان ولایت یزد از حوزه والعادیات ناحیه روح الله یزد؛ بیش از ۵۰ برنامه تلویزیونی توسط گروه سرود "عاشقان ولایت" اجرا شده است.
کد خبر: ۸۷۶۸۱۲۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، " ابوالفضل کرمانی نسب " سرپرست گروه سرود عاشقان ولایت یزد، ضمن بیان اینکه اخلاص کار این نوجوانان بسیجی ستودنی است و درسال گذشته۵۰ برنامه زنده از صدا و سیما توسط این گروه به روی آنتن رفت، افزود: با صحبت هایی که با خانواده ی آن ها داشتم متوجه شدیم این نوجوانان د رخانه هم در حال تمرین سرودهستند وگاهی درخواب هم سرودها را زمزمه می کنند! و یاد دارم سرود «مهاجران الی الله» را این نوجوانان  با شور و حال خاص و با چشم اشک بار اجرا می کردند.

" ابوالفضل کرمانی نسب " به اهداف تشکیل این گروه سرود اشاره کرد وگفت: بیش از سی سال است که این گروه در پایگاه شهید هاشمی نژادرحمت آباد ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد درحال فعالیت است ؛ شهداء ، علماء و بسیجیان سلحشوری از نسل های گذشته عضو فعال این گروه بوده اند .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: درراستای اهداف ، گروه سرود عاشقان ولایت یزد از دو سال پیش به صورت جدی و تخصصی تربه مقوله ساخت سرود پرداخته است.

" کرمانی نسب" با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب، مبنی بر این که « بسیار مهم است سرودی ساخته شود که ذکر لب بچه ها شود» خاطرنشان کرد: از زمانی که نگاهمان به مقوله سرود تخصصی شد حدود ۳۳ اثر انقلابی و ارزشی، با موضوعات مختلف توسط گروه سرود عاشقان ولایت یزد تولید ومنتشر شد.

 سرپرست گروه سرود عاشقان ولایت یزد، هدف خود از ورود به مقوله سرود و شعر را سربازی درجبهه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و افزود: از آنجا که رشد علمی و معنوی بچه ها برای ما مهم است، در کنار سرود در طول سال دوره های درسی و فرهنگی را نیز برای آن ها اجرا می کنیم.

وی با بیان این که این گروه سرود با محوریت پایگاه بسیج و مسجد صاحب الزمان(عج) محله ی رحمت آباد یزد، فعالیت می کند، افزود: در مجموع ۱۲۰ نفر در ۳ گروه خردسالان کودکان و نوجوانان در این گروه در حال فعالیت هستند، که عمده شعرهای آن  توسط "سیدمحمدصادق آتشی و میلاد عرفان پور" و دیگر اساتید که در محضر رهبری نیز شعرخوانی داشته سروده می شود.

سرپرست گروه سرود عاشقان ولایت یزد، به نقل خاطره ای از ساخت نخستین اثراین گروه پرداخت وگفت: نخستین اجرای ما در دهه فجر برای شهرداری شهرمان بود و ما برای سرودمان مجموعه ای ازسرودهای انقلابی را تلفیق کردیم و پایان آن را پیروزی انقلاب اسلامی قراردادیم.

بخش دوم مصاحبه به زودی منتشر می شود.....

تصاویر در ادامه .....

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار