خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار آقادوستی گفت: یکی دیگر از دشمنی های استکبار که ورای همه دشمنی ها است خواباندن جوشش فکری در راه مبارزه و سمت و سو دادن به افکار عمومی با هدف دشمنی با اصول دین است که متاسفانه برخی سیاسیون داخلی نیز به آن دامن می زنند.
کد خبر: ۸۷۶۸۱۵۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

به گزار ش خبرگزاری بسیج،فرمانده سپاه نطنز در جلسه نهضت روشن گری، بسیجیان، فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه که شامگاه یک شنبه و با موضوع جهاد کبیر برگزار شد، اظهار کرد: امروز عده ای به دنبال این هستند که در روز ۱۳ آبان شعار مرگ بر استکبار داده شود ولی شعار مرگ بر آمریکا باید حذف شود در صورتی که آمریکا مصداق بارز استکبار است.
سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک جهاد اکبر است و موضوع جدیدی که در این زمینه مطرح است انقلابی گری است و بر طبق این است ما نباید در مقابل دشمن از موضع خود کوتاه بیاییم.
وی خطاب به بسیجیان گفت: بسیجیان باید در مباحث روشن گری فعال باشید و جوانان را به مساجد و پایگاه ها دعوت کنید تا از خطراتی که در کمین آنهاست مطلع شوند.

فرمانده سپاه نطنز تاکید کرد: بسیج به عنوان بزرگترین تشکیلات دنیا حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی را در اولویت رسالتش قرار داده است و برای آمادگی همه جانبه و آموزش های آحاد جامعه تلاش می کند.
وی افزود: امروزه اگر سایت های خبری، خبرگزاری ها و روزنامه ها را مرور کنیم بخش زیادی از اخبار مربوط به دشمنی ها و درگیری ها بین ملت ها و دولت ها را مشاهده می کنیم که از سال ۹۱ بیشتر شده و حرکات غیر انسانی مانند کشتار کودکان نیز در آن دیده می شود.
آقادوستی ادامه داد: دشمن از طرفی دیگر غول رسانه دنیا را دردست دارد که به صورت غیر انسانیو غیر اخلاقی از آن استفاده می کند و یکی از علت هایی که ایران را مجبور کرد قطعنامه ها را قبول کند همین رسانه ها بودند تا بعدها ادعا نکنند ایران جنگ طلب است.
وی اضافه کرد: همه هجمه استکبار پشت سر یک جریان است و آن اسلام ستیزی است، هدف دشمن از جنگ در یمن و عراق فروش سلاح هایش، به دست آوردن معادن و ذخایر و در نهایت اسلام ستیزی و ولنگاری است.
فرمانده سپاه نطنز در ادامه سخنان خود بیان کرد: یکی دیگر از دشمنی های استکبار که ورای همه دشمنی ها است خواباندن جوشش فکری در راه مبارزه و سمت و سو دادن به افکار عمومی با هدف دشمنی با اصول دین است که متاسفانه برخی سیاسیون داخلی نیز به آن دامن می زنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان با اصل حکومتی که مبتنی بر نظام و دین باشد مشکل دارند، ابراز کرد: مدتی است رهبر معظم انقلاب اسلامی بحث جهاد اکبر را مطرح کرده اند که برخی تا اسم جهاد می آید فکر می کنند باید در جبهه های عراق و سوریه بجنگند، جهاد اکبر مبارزه با هوای نفسانی و عدم تبعیت از کافر و مجاهده با آن است.
سرهنگ دوم پاسدار آقادوستی تصریح کرد: دشمن با ۱۴۵ شبکه های ماهواره ای به نام مذهب به اسلام ضربه می زنند که هدف اصلی آنها کوبیدن نظام اسلامی با محوریت ولایت فقیه است و گرنه آنها که با اسلام آمریکایی مشکلی ندارند، اسلام آمریکایی می گوید دین در سیاست و حکومت دخالت نکند.
وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب می فرماید هرجا ستونی از نظام بلرزد، این ستون را به سپاه تکیه می دهم تا ستون مرمت شود’ و بر اساس این فرمایش وظیفه ما مشخص است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها