خبرهای داغ:
پیکر مطهر شهید “جمشید شریفیان قهفرخی” جانباز ۷۰درصد اصفهانی که به‌تازگی به شهادت رسیده، بعد از ظهر امروز بر دوش مردم شهید‌پرور اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۱۶۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،چندسالی است که راهیان نور دانش آموزی به همت مجموعه راهیان نور و با همکاری وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود و این حرکت عظیم فرهنگی و مهمی در کشور بشمار می رود که بدون شک می تواند آغازگر یک تغییر و تحول در دانش آموزان و نسل جوان جامعه باشد. تغییری که در جنگ نرم امروز بسیار حیاتی و ضروری است.
امروز سوم آبان ماه دومین کاروان زیارستی سیاحتی اردوهای راهیان نور دانش آموزی به سرزمین های هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند
در این دور از اعزام ۴۰نفر از دانش آموزان پسر همراه با چند تن از همراهان راهی سرزمین های نور شدند
امام جمعه شهردهق در مراسم بدرقه این عزیزان خاطر نشان کرد : اردو های رهیان نوریکی از بهترین عنایات حق تعالی نسبت به دانش آموزان مداس متوسطه است ودانش آموزان باید بدانند که این سفر تنها جنبه زیارتی وسیاحتی ندارد بلکه آنجا مدرسه ای به تمام معناست وباید درس رشادت ،مردانگی وایستادگی در برابر ظلم وکفر را از بزرگ مردان کوچکی که سنشان حتی از شما دانش آموزان کمتر بوده یاد گرفت، درسی که در هیچ کلاسی وهیچ مدرسه ای تدریس نمی شود درسی گرفت که وجودی آدمی را فرا گیرد وهدف والای عزیزانی که در چشم ما مرده اند ولی در اصل ما مرده ایم وآنها زنده اند را فهمید وارج نهیم قیامشان را، غیرتشان را وایمانشان را در ادامه ریاست اداره آموزش وپرورش منطقه مهردشت نکاتی در جهت شناخت شهدا و یاد و نام آنها بیان کرد


ارسال نظرات
پر بیننده ها