مادر شهید «عزیزالله علیپور» که در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شده بود، به دیار باقی شتافت.
کد خبر: ۸۷۶۸۱۷۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

مرحوم حاجیه خانم منصوره مظفری مادر شهید «عزیزالله علیپور» که در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شده بود به دیار باقی شتافت.

مراسم ختم مادر این شهید دوران دفاع مقدس فردا چهارشنبه 5 آبان از ساعت 3 الی 4 در مسجد سیدالشهدا علیه السلام جعفرآباد برگزار خواهد شد.

بخشی از زندگی نامه شهید علیپور

جعفرآبادمغان در سال 1349 شمسی میزبان ستاره ای بود که عزیز الله نام داشت او فردی مومن و مسلمان بود به پدر و مادر و بزرگ ترها احترام خاصی قائل بود ، همیشه در سلام کردن و احوالپرسی از دوستان و آشنایان پیشی می گرفت.

با سن کم اش خیلی فرد صدیق و رئوفی بود از آن جایی که به امام راحل و انقلاب علاقه ای وافر داشت و حضور در جبهه را برای خود به معنای دفاع از دین و ناموس و کشور اسلامی واجب می دانست.

با همکاری و توافق چندین نفر از همکلاسی هایش قرار می گذارند که در وسع و توان خود به این مملکت کمک کنند،بنابر این رفتن به جبهه را در الویت قرار داده و تصمیم می گیرند به جبه بروند.

پدرش می گوید:برای اخذ اجازه پیش من آمد و من چون به دلیل مجروحیت تازه از جبهه آمده بودم و دست تنها بودم از وی خواستم که ما را تنها نگذارد.

بعد از این که یکی از برادرانش از جبهه آمد وی عازم جبهه شد و در کنار سایر همرزمانش از جمله شهید ولی کیانی و شهید خاوندی در شلمچه و در کربلای 5 به دیدار یار شتافت..

خبرنگار افتخاری رضا محمدی

ارسال نظرات