تجلیل هیئت مدیره باشگاه مقاومت البرز از تیم فوتسال جوانان مقاومت

در پی قهرمانی تیم جوانان فوتسال مقاومت شهید عسگری البرز در لیگ برتر کشور در حاشیه جلسه هیئت مدیره باشگاه از کادر فنی، مربیان و بازیکنان تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۷۶۸۱۸۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، با حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه شهید عسگری البرزو امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از زحمات تمامی عوامل و حامیان این قهرمانی تجلیل بعمل آمد .

در این دیدار بازیکنان و کادر فنی ضمن تشریح نحوه فعالیت و تلاشهای خود برای قهرمانی لیگ برتر کشور از زحمات و حمایت های مسئول تربیت بدنی، معاونت طرح و برنامه و مدیر عامل محترم تشکر کردند .

بحیرایی ریاست هیئت مدیره باشگاه این موفقیت را به جامعه ورزش استان و بازیکنان تبریک گفت و برای بازیکنان این تیم آرزوی توفیق روز افزون کرد .

در پایان امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز و عضو هیئت مدیره این باشگاه در جریان مشکلات و مسائل مربوط به این تیم را قرار گرفت و مقرر شد نسبت حمایت های اداره کل ورزش و جوانان دستورات ویژه ای به ریاست اداره ورزش شهرستان نظر آباد صادر شود.

گفتنی است، مقرر شد طی یک مراسمی از این بازیکنان و کادر فنی توسط مدیر کل محترم و هیئت فوتبال استان تجلیلی متناسب با شان یک تیم لیگ برتری انجام گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها