رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کوثر خبرداد:
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کوثر گفت: با وجود اینکه برف سنگینی در سطح شهر بخصوص در روستاها و ارتفاعات باریده است ولی با یاری خدا و به کمک راهداران تردد در راههای ارتباطی شهرستان بخصوص در جاده ترانزیتی سرچم و خلخال با سهولت امکان پذیر است.
کد خبر: ۸۷۶۸۲۱۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

پیمان خیراندیش طی گفتگو با خبرنگار کوثرخبر اظهار کرد: بارش برف در روز گذشته بیشتر محورهای مواصلاتی و ارتباطی شهرستان کوثر را مسدود و مشکلاتی برای رانندگان و مسافران گذری جاده های کوهستانی ایجاد کرده بود که با اقدام سریع راهداران حوزه استحفاظی کوثر و اکیپ های خدماتی راهداری در جاده سرچم و خلخال همه راههای ارتباطی هم اکنون باز بوده و مسافرین و اهالی می توانند به راحتی در این مسیر ها تردد داشته باشند.

پیمان خیراندیش با اشاره به تداوم بارش برف همراه با کولاک به ویژه در جاده های مواصلاتی و روستاهای مرتفع این شهرستان و لغزنده بودن جاده های ارتباطی در بیشتر محورها بویژه محور گیوی - خلخال، میانه و اردبیل، سرچم -اردبیل از رانندگان خواست در تردد از این محورها تجهیزات کامل زمستانی بخصوص زنجیر چرخ، غذا و البسه گرم همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه 20 راه روستایی و مواصلاتی شهرستان کوثر با لودر و گریدر بازگشایی شده است افزود: هم کنون با تلاش راهداران شهرستان کوثر تردد در راه های مواصلاتی و روستایی که در ارتفاع واقع شده اند با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

خیراندیش گفت: گروه های راهداری 24 ساعته برای روان کردن تردد در محورهای برفگیر شهرستان کوثر بخصوص گیوی - اردبیل، گیوی خلخال و سرچ - اردبیل در حال برفروبی و گشت زنی هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کوثر خاطر نشان کرد: وجود کولاک شدید در برخی از روستاهای نواحی کوهستانی شهرستان بخصوص در روستاهای بینماران، آرپاچایی و ... موجب شده تا گروههای راهداری با حضور بطور مستمر اقدام به برفروبی از سطح مسیرها کنند.

به گزارش کوثرخبر، ارتفاع برف در برخی از ارتفاعات به 15 سانتی متر می رسد؛ بطوری که بارش برف همراه با باد و کولاک علاوه بر ایجاد اختلال در رفت و آمد موجب یخبندان شدید شده ولی در عین حال اسباب خوشحالی کشاورزان و دامداران این شهرستان را موجب شده است.


نتیجه تصویری برای راههای شهرستان کوثر باز است راهداری پیمان خیراندیش

نتیجه تصویری

نتیجه تصویری

نتیجه تصویری


ارسال نظرات