خبرهای داغ:
سلیمانی
مسئول بسیج رسانه سپاه صاحب الزمان(عج)استان اصفهان:
اگر خبرنگاران مجاهد و شجاعی که جان بر کف و با اخلاص در صحنه های نبرد ۸ سال دفاع مقدس حضور نداشتند امروز ما این گنجینه گرانبها ، مستندات و محتوای غنی را برای ارائه رشادتها و دلاور مردیها رزمندگان به نسل های امروز در دسترس نداشتیم.
کد خبر: ۸۷۶۸۲۲۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

به گزارشخبرنگار بسیج از درچه: سردار شهید حاج محمد سلیمانی به عنوان خبرنگار شاخص معرفی گردید.

مسئول بسیج رسانه سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: رسانه ها در هشت سال دفاع مقدس نقش مهم و اساسی رادر انعکاس وقایع و اخبار بر عهده داشتند.

رضا صفری در ادامه گفت: در زمان جنگ خبرنگاران نیز همپای رزمندگان در تبلیغات لشکر ها نقش آفرینی می کردند و وظیفه ثبت لحظه به لحظه وقایع جنگ تحمیلی را خیلی خوب انجام دادند و یکی ازآن خبرنگاران فعال در آن دوران سردار شهید حاج محمد سلیمانی از شهر درچه بود که در تبلیغات لشکر۱۴امام حسین حضور فعال داشت و ثبت لحظه به لحظه عملیاتها را بر عهده داشتند.

صفری افزود: اگر نبودند خبرنگاران مجاهد و شجاعی که جان بر کف و با اخلاص در صحنه های نبرد۸سال دفاع مقدس،امروز ما این گنجینه گرانبها و مستندات و محتوای غنی را برای ارائه رشادتها و دلاور مردیها به نسل های امروزی در دسترس نداشتیم.

مسئول بسیج رسانه سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در ادامه افزود: اگر شهدا کار حسینی انجام دادند خبرنگاران در آن زمان کار زینبی کردند و کار خود که همان انتقال مفاهیم و پیام شهدا است را در دوران مختلف به یادگار گذاشتند و این پیامها در تاریخ ما جاودانه خواهند ماند.

رضا صفری در پایان افزود: بنده به سهم خودم از اقشار مختلف مردم دعوت می نمایم تا با حضور و بازدیند و از نمایشگاه راست قامتان که دوستان زحمت زیادی برای برگزاری آن کشیدند بازدید نمایند و از فضای معنوی آن حداکثر استفاده را نمایند

ارسال نظرات
پر بیننده ها