یادوراره شهدای دانش آموز بخش رودخانه

یادوراره شهدای دانش آموز بخش رودخانه شهرستان رودان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۲۴۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان،یادواره شهدای دانش آموز بخش رودخانه با حضور جناب سرهنگ ابراهیمی معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ، فرمانده سپاه رودان،امام جمعه بخش رودخانه ،رئیس آموزش و پرورش رودخانه ،مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان و سایر مسئولین و با حضور پنج خانواده شهید دانش آموز بخش رودخانه برگزار گردید.

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در این یادواره گفت: تداوم راه شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف اصلی همه قشرهای جامعه است.

جناب سرهنگ ابراهیمی افزود: دانش آموزان که آینده سازان جامعه اسلامی هستند باید با شناخت اسلام واقعی، دین خود را به شهدا ادا کنند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان در کنار تحصیل و ارتقای دانش و سطح علمی باید اسلام، اعتقادات، تاریخ اسلام، برنامه های عملی اسلام اصیل و ولایی، انقلاب و جریان شناسی انقلاب را بشناسند و راه امام حسین (ع) وشهدا را در پیش بگیرند.

جناب سرهنگ ابراهیمی گفتند : گروه تروریستی داعش می خواهد اسلامی را نشان دهد که مخالف اسلام واقعی و ناب محمدی است و وظیفه دانش آموزان تحقیق و مطالعه در خصوص شیوه بوجود آمدن و اهداف این گروههای تروریستی است.

وی در پایان با بیان اینکه شهدا کسانی بودند که از جان خود گذشتند تا ما به آرامش حقیقی دست یابیم و از همه دانش آموزان خواستند که قدردان خون شهداء باشند و راه پرنورشان را با تمام توان ادامه دهند.

ارسال نظرات