در نخستین روز از هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد؛

از دیدار دانش آموزان و مسئولان با امام جمعه اصلاندوز تا غبارروبی مزار شهدا

در نخستین روز از هفته بسیج دانش آموزی مراسمات مختلفی در شهر اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۲۴۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، فرماندهی و پایوران سپاه ناحیه عشایری،رییس و کارکنان آموزش و پرورش اصلاندوز،فرماندهان واحدهای مقاومت،بسیجیان علوی و فاطمی با امام جمعه اصلاندوز دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار عسگر فرجی رییس آموزش و پرورش اصلاندوز در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش در حوزه بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت:تعامل بین سپاه و آموزش و پرورش اصلاندوز زبانزد عام و خاص بوده بطوری که شاهد برگزاری برنامه های مختلف در مراسمات از جمله هفته بسیج دانش آموزی هستیم.

وی هدف از دیدار با امام جمعه اصلاندوز را تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل،مقام معظم رهبری و شهدا دانست و انتقال ارزشهای فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل امروز ایران اسلامی ضروری عنوان کرد.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در بیاناتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش اموزی بر اجرای هر چه بهتر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی تاکید کرد.

وی در موضوع جوان و موفقیت های جوان سخنانی را ایراد کرد و گفت:صبر و استقامت در برابر سختیها،اعتماد به نفس و سرمشق قرار دادن قرآن و سیره نبوی از جمله عوامل موفقیت جوانان است.

امام جمعه اصلاندوز بر اهتمام جدی و نقش آموزش و پرورش در تربیت و معرفت افزایی جوانان تاکید کرد.

مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا از دیگر برنامه هایی بود که در نخستین روز از هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد.



ارسال نظرات