خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول مرکز بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان گفت : همزمان با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی بیش از 400 نفر از دانش آموزان با 10 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۷۶۸۲۸۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان مهدی خرم گفت : هدف  از این اردوها آشنایی دانش آموزان و نسل جوان با فرهنگ جهاد و شهادت ، و سیره  شهداء  و تجدید بیعت با امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  می باشد که در طول سال تحصیلی اعزام هایی به این مناطق می شود و این اعزام مصادف شده است با هفته بسیج دانش آموزی  و گرامیداشت یاد و خاطره نوجوان دانش آموز بسیجی محمدحسین فهمیده و دیگر دانش آموزان شهید در که بیش از 400 نفر از دانش آموزان  دختر و پسر مقطع متوسطه دوم به مناطق عملیاتی جنوب  در قالب 10 دستگاه اتوبوس اعزام می شوند.

وی گفت : در این اردوی سه روزه دانش آموزان از مناطق عملیاتی جنوب شامل : شلمچه ، خرمشهر، آبادان ، هویزه و... بازدید ، و راویان دفاع مقدس عملیات های  مناطق فوق را تشریح می کنند. 

وی در پایان گفت : برنامه های فرهنگی ، مسابقه کتابخوانی و مداحی  از دیگر برنامه های این اردوی فرهنگی ، زیارتی می باشد و در هر اتوبوس یک روحانی  کاروان به عنوان کارشناس مذهبی احکام اسلامی را به دانش آموزان تعلیم می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار