فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری در سفر به دهستان موگویی کوهرنگ:

مسئولان خود را جای مردم قرار دهند/ بیکاری بیداد می‌کند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) از بیکاری و مشکلات مردم دهستان موگویی انتقاد کرد و از مسئولین چهارمحال و بختیاری خواست که با همه وجود مشکلات را درک کنند.
کد خبر: ۸۷۶۸۲۸۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رضا محمد سلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) در سفر به دهستان موگویی و در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، از همه نهادها، ادارات و ارگان های استان خواست به وضیعت مردم دهستان موگویی رسیدگی کنند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امروز توفیق سفر به جایی را دارم که متبرک به بوی مقام ولایت، حضرت آقاست افزود: باتوجه به حضور ارزشمند مقام معظم رهبری که وقتی با مردم این منطقه روبرو می شویم از عشق به ولایت از علاقه به حضرت آقا صحبت می کنند این توفیق نصیب اینجانب و جمعی از دوستان شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در این منطقه کارهایی صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد، بیان داشت: در مجموع اگر بخواهیم باتوجه به اینکه از نزدیک مشاهده کردیم و بازدید میدانی که صورت گرفت، نسبت به زحمات این مردم بررسی کنیم همانطور که در دیدار با مردم روستاهای سرآقاسید، خویه، سوه، صالح کوتاه، چین و چندین روستای دیگر دیدیم، مشکلات خاصی وجود دارد.

سردار سلیمانی با تقدیر از حضور حجت الاسلام نکونام، نماینده محترم ولی فقیه در دهستان موگویی و تشکر از اقدامات ایشان، تاکید کرد: استاندار باید در منطقه حضور یابند و به مردم که ولی نعمت و صاحب اصلی نظام و انقلاب هستند توجه بیشتری شود.

وی افزود: حداقل امکاناتی که مردم نیاز دارند ازجمله جاده که مشکل اساسی است و با توجه به وضعیت ماه های بوجود می آید که جاده ها بسته می شوند، می طلبد که سرعت بیشتری انجام دهند با توجه به اینکه در حال انجام کار هستند ولی باتوجه به شرایط جوی باید اقدامات جدی تر و سریع تر انجام شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: یکسری ادارات، نهادها و ارگان ها نیاز است که حضور مستقیم داشته باشند که اولا در منطقه از نزدیک با همه توان، ظرفیت ها را درک کنند و دوم میدانی وارد شوند و به مشکلات مردم که عزیزان انقلاب هستند رسیدگی ویژه کنند.

سردار سلیمانی بیان داشت: ما در حد و توانمان حضور پیدا کرده و یکسری مشکلات را بررسی کردیم و اقداماتی در این رابطه وجود دارد که سرلوحه کار خودمان قرار دهیم که بتوانیم نسبت به قول و تعهدی که برای خودمان و مجموعه سپاه و بسیج ایجاد کردیم انشالله با همه توان جوابگو باشیم و در نهایت صداقت انجام وظیفه کنیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری از بیکاری و مشکلات مردم انتقاد کرد و از مسئولین استان خواست که با همه وجود مشکلات را درک کنند، خود را جای آنها قرار دهند و شرایط مردم، بیکاری و سایر مسائل مختلفی که بیداد می کند در نظر بگیرند و در رابطه با مشکلات مردم اقدامات عاجل و اساسی صورت گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار