به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه تهران بزرگ صورت گرفت
مراسم توزیع و اهدای ۷ هزار سبد لوازم‌التحریر و اقلام کمک آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند تهران به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه تهرانبا رویکرد نهضت دانش‌افزایی، حمایت از تولیدات ایرانی، در محور اقتصاد مقاومتی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۲۸۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛مراسم توزیع و اهدا سبد لوازم‌التحریر و اقلام کمک آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند تهران به تعداد ۷ هزار دانش‌آموز با رویکرد نهضت دانش‌افزایی، حمایت از تولیدات ایرانی، در محور اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با همکاری بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان و با حضور سردار ذوالقدر، جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ و جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان روز چهارشنبه، پنجم آبان ماه برگزار شد.
 در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده‌ معزز شهدای مدافع حرم برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، مسابقه، توزیع لوازم‌التحریر توسط گروه جهادی حنیفا بسیج سازندگی حوزه ۲۱۵ ایثار اجرا شد.
 سردار احمد ذوالقدر، جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ  طی سخنانی در این مراسم از نقش بسیج سازندگی در رفع محرومیت  گفت: امروز بسیج سازندگی برنامه‌های خوبی برای رفع غبار محرومیت در تهران انجام داده است که این برنامه گوشه‌ای از فعالیت‌های محرومیت‌زدایی است.
ارسال نظرات