مدیر آموزش و پرورش قشم:

تحقق اهداف بسیج دانش‌آموزی در مدارس یک ضرورت است

مدیر آموزش و پرورش قشم گفت: با توجه به تهاجم و فشار همه‌جانبه دشمن در ابعاد مختلف به کشور، تلاش برای ایجاد فرهنگ بسیجی در جامعه بیش از پیش احساس می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۸۳۵۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، بهرام پوراشرف امشب در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جزیره قشم اظهار داشت: از هفت الی 13 آبان ماه که به نام هفته بسیج دانش آموزی نام گذاری شده است، فرصتی مناسب برای آشنایی بیشتر نسل جدید کشور با آرمان ها و اهداف بسیج دانش آموزی است.

وی حضور سازمان یافته دانش آموزان در صفوف نمازجمعه، آیین صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی، دیدار با فرماندار و امام جمعه، اعزام دانش آموزان به‌ اردوی راهیان نور، مسابقات ورزشی، برگزاری یادواره شهدا، اجرای طرح رهروان شهید فهمیده، دیدار با خانواده شهدا و غبار‌روبی قبور مطهر شهدا و همچنین شرکت در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را از مهمترین برنامه های هفته بسیج دانش آموزی این شهرستان برشمرد.

پوراشرف رواج فرهنگ بسیجی را از نیاز های مهم جامعه امروزی دانست و خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی نقش کلیدی و محوری در انتقال ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به نسل نوجوان و جوان جامعه و همچنین نقش تاثیرگذاری در تربیت مدیران آینده دارد.

‌رحمت‌الله دهقانی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز ضمن تقدیر از همراهی آموزش‌وپرورش با اهداف بسیج دانش آموزی، بیان داشت: آموزش وپرورش به عنوان خاستگاه بسیج دانش آموزی، از ظرفیت بالایی در تحقق مطلوب اهداف بسیج دانش آموزی دارد.

وی اضافه کرد: تقویت، گسترش، حمایت و هدایت این نهاد ارزشمند به گسترش فرهنگ دینی و انقلابی منجر خواهد شد، چرا که بسیج دانش آموزی در عرصه های جنگ و سازندگی، فعالیت های فرهنگی، علمی، تحقیقاتی و پژوهشی کشور حضوری جدی و فعال داشته است در افکار عمومی ایرانیان از کارنامه ای درخشان و جایگاهی رفیع و مردمی برخوردار است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار