بر اساس تعالیم قرآن کریم و بیانات امیرالمونین علی(ع) هر کس که در راه حق و عدالت نباشد قطعا در نقطه مقابل قرار می گیرد و در زمره اهل باطل به شمار می رود.
کد خبر: ۸۷۶۸۳۶۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در پنجمین جلسه شورای اداری استان که به منظور تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان و با حضور مقیمی قائم مقام وزیر شکور و استاندار زنجان برگزار شده بود، گفت: حمید رضا شهبازی در پست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تلاش های صادقانه ای انجام داده و در این جایگاه خوش درخشید.

آیت اله خاتمی حمیدرضا شهبازی معاون پیشین سیاسی، امنیتی استاندار را یکی از فاکتورهای اساسی ایجاد آرامش در استان دانست و افزود: خدمات صادقانه آقای شهبازی در ایام تصدی سمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، عامل وحدت در استان و موجب ایجاد آرامش در فضای سیاسی و اجتماعی استان زنجان بود.

وی با تقدیر صمیمانه از خدمات معاون پیشین سیاسی و امنیتی استاندار زنجان برای سید بیوک موسوی که امروز در این سمت معارفه می شود، آرزوی توفیق نمود.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که تنها دو جریان حق و باطل در جهان وجود دارد، پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار (علیهم السلام)را اهل حق و پیروان ایشان را رهپویان راه حق در طول تاریخ معرفی نمود و اظهار داشت: بر اساس تعالیم قرآن کریم و بیانات امیرالمونین علی(ع) هر کس که در راه حق و عدالت نباشد قطعا در نقطه مقابل قرار می گیرد و در زمره اهل باطل به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در استان در سالروز شهادت امام سجاد (ع) به روشنگری های این امام بزرگوار و حضرت زینب(س) پس از واقعه عاشورا اشاره نمود و گفت: زنده نگه داشتن دین اسلام هدف بزرگ ائمه اطهار بود که پس از واقعه کربلا نیز با رهبری امام سجاد(ع) و فرماندهی حضرت زینب (س) ادامه یافت و رسالت جهاد کبیر در برپایی دین رسول خدا به ثمر رسید.

آیت اله خاتمی به عده الهی در قرآن کریم اشاره نمود " که هرکس با خدا باشد، خدا نیز با او خواهد بود" و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران نیز پس از 37 سال به پیروی از مکتب شهدا و فرماندهی مقام معظم رهبری با صلابت و قدرت، هر روز درخشش بیشتری می یابد.

ارسال نظرات