به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ماشین سازی تبریز در شرایطی در زمین تراکتورسازی از حریف تهرانی خود میزبانی می کرد که این هفته ها با قرار گرفتن در قعر جدول لیگ برتر، شرایط مناسبی ندارد.
کد خبر: ۸۷۶۸۳۶۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

پیکان تهران نیز برای قرار گرفتن در بین تیم های بالای جدول تلاش داشت از با استفاده از فرصت بحرانی ماشین سازی، هر سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

ماشین سازی بازی را خوب آغاز کرد و با گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 5 توسط امین قاسمی نژاد، خیلی زود از میهمان خود پیش افتاد.

پیکانی ها 5 دقیقه از این گل نگذشته بود که در دقیقه 10 بازی و روی ارسال امیرحسین صادقی، توسط گادوین منشا کار را به تساوی کشاندند.

در دقیقه 23 بازی، این بازی نوبت سجاد آشوری از تیم پیکان بود که با گلزنی در موقعیتی تک به تک، نتیجه را به سود میهمان 2 بر 1 کند.

نیمه نخست با نتیجه 2 بر 1 به سود پیکان تهران به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی نیز بیشتر توپ و میدان در اختیاز تیم پیکان تهران بود و این تیم توانست با گل به خودی محمد نصرتی در دقیقه 62 و گلزنی مجدد منشا در دقیقه 87، این بازی را با نتیجه 4 بر 1 به سود خود به پایان برساند.

ماشین سازی تبریز با این باخت، 6 امتیازی و قعر نشین جدول باقی ماند.

پیکان تهران نیز با کسب سه امتیاز این بازی، 15 امتیازی شده و به طور موقت به رده سوم جدول صعود کرد.

در دیگر بازی امروز نمایندگان تبریزی لیگ برتر، در دربی این کلانشهر، گسترش فولاد میزبان تراکتورسازی بود که با دوگل ادینهو مغلوب شد.

تراکتورسازی تبریز با برد امروز، 20 امتیازی شده و به طور موقت به صدر جدول رسید.

گسترش فولاد نیز با 9 امتیازی به طور موقت در رده یازدهم جدول جای گرفت.
ارسال نظرات