ورزشکاران الگوهای جامعه هستند، خوشبختانه ورزشکاران زنجانی علاوه بر اینکه در عرصه ورزشی توانمند هستند تمام تلاش خود را برای داشتن روحیه پهلوانی انجام می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۶۸۳۶۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان در جلسه دیدار با ورزشکاران و قهرمانان زنجان با بیان اینکه ورزشکاران در کنار قهرمانی باید پهلوان هم باشند، گفت: اظهار کرد: فرمانداری زنجان در حد توان در زمینه رفع مشکلات ورزشکاران مشارکت خواهد کرد.

بیات با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان دیداری بین ورزشکاران و استاندار زنجان برگزار کند، افزود: باید از همه توان برای پشتیبانی و حمایت از ورزشکاران استفاده شود.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن مردم به رزمندگان و ایثارگران افتخار می‌کردند، اضافه کرد: امروز نیز ورزشکاران ایثارگران جامعه بوده و موفقیت‌هایشان مایه شادی مردم است.

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان با اشاره به اینکه قهرمانی کار آسانی نیست، بیان کرد: قهرمانان برای موفقیت در عرصه‌های ورزشی تلاش‌های زیادی کشیده و سختی‌های فراوانی را متحمل شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: این افراد با کسب افتخار موجب شادی زنان و مردان می‌شوند.

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان با بیان اینکه ورزشکاران با افتخارات خود موجب ایجاد باور و اعتماد به نفس در جامعه می‌شوند، تصریح کرد: قهرمانان شادی را به جامعه ارمغان می‌آورند.

بیات با اشاره به اینکه الگو شدن در جامعه کار خیلی سختی است، افزود: جامعه از این افراد انتظار دارد در کنار قهرمانی پهلوان هم باشید.

وی با اشاره به اینکه الگو بودن و الگو ماندن کار خیلی سختی است، اظهار کرد: خوشبختانه ورزشکاران زنجانی علاوه بر اینکه در عرصه ورزشی توانمند هستند تمام تلاش خود را برای داشتن روحیه پهلوانی انجام می‌دهند.

ارسال نظرات