جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه صبح امروز 350 نفر از دانش آموزان پسر ناحیه یک و دو رشت به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند گفت: دانش آموزان اعزامی بمدت سه روز از مناطق عملیاتی دیدن خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۶۸۳۷۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳

سرهنگ پرویز علیجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رشت، با اشاره به اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی اظهار کرد: این کاروان با هدف بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و یادمانهای شهدای موجود در مناطق عملیاتی و تجدید بیعت با آرمانهای والای شهدا به این مناطق اعزام شده است.

وی با بیان اینکه صبح امروز 350 نفر از دانش آموزان پسر ناحیه یک و دو رشت به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند گفت: دانش آموزان اعزامی بمدت سه روز از مناطق عملیاتی دیدن خواهند کرد.

جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دانش آموزان اعزامی در غالب 8 دستگاه اتوبوس راهی مناطق شدند گفت: در این اعزام راویان فتح و روحانی همراه کاروان حضور دارند.

علیجانی اضافه کرد: دانش آموزان در طول حضور در مناطق عملیاتی از یادمان های شهدای بازی دراز، شهدای مرصاد، سرپل ذهاب و ... بازدید و به تماشای رزمایش افلاکیان خواهند نشست.

به گزارش بسیج، تاکنون هزار و 50 نفر از سپاه ناحیه مرکزی رشت به مناطق عملیاتی غرب کشور در غالب سه کاروان شامل دو کاروان دانش آموزان دختران و یک کاروان دانش آموزان پسران اعزام شدند.

 

ارسال نظرات