سهمیه اسکان و تغذیه استان زنجان زائرين اربعين، از پنج هزار نفر در سال گذشته به بیست هزار نفر در سال جاري افزایش یافته است .
کد خبر: ۸۷۶۸۳۹۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت:

ذبیح‌اله علی‌بابایی افزود: برای هر استان، مناطق معینی جهت اسکان و تغذیه زوار سیدالشهدا از قبل پیش بینی و در نظر گرفته شده است و با توجه به ارائه خدمات فوق‌العاده استان زنجان، امسال علاوه بر شهر نجف، ورودی کوفه، عمود یک و حیدریه نیز به مسئوليت استان زنجان اضافه شده است.

وی اظهار داشت: از دهم آبان ماه، نیروهای پیشرو استان زنجان جهت آماده سازی وسایل آشپزخانه، داربست و . . . به کشور عراق عزیمت خواهند کرد و از بیستم نهایتاً تا سه روز بعد از اربعین حسینی، خدمات‌دهی نیروهای زنجانی در نجف و کوفه ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در خاتمه از کلیه حاضرین درخواست کرد که نسبت به جمع آوری كمك هزینه از خیرین، شرکت‌های خصوصی و کلیه عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین اقدام نمایند.

گفتنی است، حیدریه منطقه حساسی در حد فاصل نجف و کربلا می‌باشد و با عنایت به اینکه عراقی‌ها روز اربعین مجبورند کربلا را تخلیه نمایند، این منطقه بسیار شلوغ بوده و حفظ نظم و امنیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال نظرات