فرماندار ماسال:

از خودگذشتگی شهید قویدل منجر به نجات جان بسیاری از همکارانش شد

فرماندار ماسال مقاومت و ایستادگی شهید قویدل در شرایطی که می‌توانست تنها به فکر نجات جان خود باشد و جان خود را نجات دهد، نشان از اوج روحیه ایثار در این شخصیت ارزیابی کرد و یادآور شد: ایثار و از خودگذشتگی این شهید والامقام منجر به نجات جان بسیاری از همکاران ایشان گردید.
کد خبر: ۸۷۶۸۴۶۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، محمود قاسم‌نژاد، فرماندار شهرستان ماسال امروز، در دیدار با خانواده شهید عرصه جهاد اقتصادی، شهید قاسم(کوروش) قویدل، با آرزوی صبر برای خانواده این شهید معظم، اظهار کرد: دستیابی به فیض والای شهادت، توفیق ارزشمندی است که از سوی خداوند تنها برای بندگان مخلصش رقم می‌خورد و شهید قویدل نیز با رشادت و شجاعتی که از خود در مقابله با نیروهای تکفیری نشان داد،‌ توانست به این جایگاه رفیع دست یابد.

وی مقاومت و ایستادگی شهید قویدل در شرایطی که می‌توانست تنها به فکر نجات جان خود باشد و جان خود را نجات دهد، نشان از اوج روحیه ایثار در این شخصیت ارزیابی کرد و یادآور شد: ایثار و از خودگذشتگی این شهید والامقام منجر به نجات جان بسیاری از همکاران ایشان گردید.

فرماندار ماسال با اشاره به روحیه ظلم‌ستیزی و مقاومت این شهید، افزود: مطمئنا پرورش و تربیت انسانی با روحیه ارزشمند ایثار، ریشه در فرهنگ خانوادگی والای ایشان داشته است و شهید قویدل می‌تواند به عنوان الگویی ارزشمند برای نوجوانان و جوانان مطرح گردد.

قاسم‌نژاد همچنین پیگیری مشکلات و رسیدگی به احوالات خانواده معزز شهدا را از جمله وظایف اصلی جامعه اسلامی و کارگزاران دولت عنوان داشت و ابراز امیدواری کرد: خداوند متعال به خانواده این شهید عزیز در تحمل غم این مصیبت،‌ صبر و اجر عظیم عنایت فرماید.

به گزارش بسیج، بخشدار شاندرمن، رئیس بنیاد شهید و فرماندهان سپاه و انتظامی شهرستان از جمله مسئولینی بودند که فرماندار ماسال را در دیدار با خانواده شهید عرصه جهاد اقتصادی همراهی کردند.

گفتنی است، شهید قاسم قویدل تکنسین گیلانی در ماموریت نیروگاه برق کرکوک عراق و پس از مقاومت در مقابل نیروهای تکفیری به مقام والای شهادت نائل گردید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار