سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا با اشاره به اینکه تلاش بسیج رسانه باید در راستای رفع مشکلات جامعه باشد، گفت:حضور بسیج رسانه در راستای اعتلاء و تعمیق باروهای فرهنگی و مذهبی در بین نوجوانان و جوانان جامعه می‌تواند مفید باشد.
کد خبر: ۸۷۶۸۴۶۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، حجت الاسلام ابراهیم حاتمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا در نشست مشترک با مسئول کانون بسیج رسانه این شهرستان به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص داشتن روحیه انقلابی اشاره کرد و افزود: با تکیه بر روحیه انقلابی می‌توان در مقابل تهدیدات و مشکلات ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج رسانه در آستارا یک اتفاق مبارک و خوب است، تصریح کرد: بسیج رسانه با داشتن خبرنگاران متعهد، کاردان، مومن و انقلابی می‌تواند آسیب ها و تهدیدات را در سطح استان و شهرستان شناسایی و آنها را به فرصت تبدیل کند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با اشاره به اینکه تلاش اعضای بسیج رسانه و جامعه خبری شهرستان باید در راستای رفع مشکلات و نیازهای مردم جامعه باشد، اظهارکرد: حضور بسیج رسانه در راستای اعتلاء و تعمیق باروهای فرهنگی و مذهبی در بین نوجوانان و جوانان جامعه می‌تواند مفید و تاثیر گذار باشد.

حجت الاسلامی حاتمی، تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی با حفظ امانتداری را از ویژگی های بارز و ممتاز پیامبران الهی و ائمه اطهار(علیه السلام) برشمرد و افزود: خبرنگاران باید این ویژگی ها را سرلوحه خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: بسیج رسانه در راستای ترویج و نهادینه سازی آموزه های اسلامی و قرآنی در جامعه و تبلیغ برنامه های فرهنگی انجام شده در سطح مساجد و هیئت های مذهبی می‌تواند کمک یار سازمان تبلیغات اسلامی باشد.

حجت الاسلام حاتمی، ترویج اخلاق اسلامی و دفاع از اصول نظام را از جمله اهداف سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: رسانه نیز دوشادوش تبلیغات اسلامی و دیگر متولیان امور فرهنگی با انتقال اطلاعات جدید و بروز در پیشرفت فرهنگ و تمدن بشری نقش موثر و تعیین کننده ای دارد.

ارسال نظرات