مسئول کانون بسیج رسانه بندر آستارا با بیان اینکه بسیج رسانه پرچمدار مباحث ارزشی در فضای رسانه‎ای است، گفت: بسیج رسانه در مدت کوتاه فعالیت خود در این شهرستان توانسته برنامه های خوبی را در راستای اهداف انقلاب و ایجاد جبهه رسانه‎ای انقلاب اسلامی اجرا کند.
کد خبر: ۸۷۶۸۴۶۸
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، پیمان ناصری زارع، مسئول کانون بسیج رسانه بندر آستارا در نشست مشترک با سرپرست تبلیغات اسلامی آستارا با اشاره به فضاسازی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در قالب جنگ نرم تمام عیار علیه انقلاب و آرمان های نظام، گفت: بسیج رسانه به منظور ایجاد جبهه رسانه های انقلاب در برابر دشمنان تشکیل شده تا علاوه بر دفع تهدیدات، از فرصت های رسانه ای برای صدور انقلاب اسلامی نیز استفاده کند.

وی جذب، آموزش و سازماندهی خبرنگاران و اصحاب رسانه را از ماموریت های بسیج رسانه عنوان کرد و افزود: همکاری و تعامل صاحبان قلم و اندیشه این شهرستان با اداره تبلیغات اسلامی در توسعه و پربارترشدن برنامه های فرهنگی و مذهبی نقش موثری داشته و این روند ادامه خواهد داشت.

ناصری زارع با بیان اینکه بسیج رسانه پرچمدار مباحث ارزشی در فضای رسانهای است، گفت: بسیج رسانه در مدت کوتاه فعالیت خود در این شهرستان توانسته برنامه های خوبی را در راستای اهداف انقلاب و ایجاد جبهه رسانهای انقلاب اسلامی اجرا کند.

ارسال نظرات