رئیس هیات انجمن های ورزشی استان مرکزی:

درخشش ورزشکاران استان در مسابقات جهانی سپک تاکرا

مرادی گفت : تیم سپک تاکرای کشورمان در رقابتهای جهانی در بخش رگو و دبل سید یک با کسب عنوان قهرمانی موفق به حصول 2 مدال طلا شد،در بخش تیم ایونت یک نشان نقره بدست آورد و در بخش هوپ تاکرا هم به مدال برنز رسید.
کد خبر: ۸۷۶۸۴۸۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی محمد مرادی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان با اعلام این خبر افزود: تیم سپک تاکرای کشورمان در رقابتهای جهانی در بخش رگو و دبل سید یک با کسب عنوان قهرمانی موفق به حصول 2 مدال طلا شد،در بخش تیم ایونت یک نشان نقره بدست آورد و در بخش هوپ تاکرا هم به مدال برنز رسید

وی تصریح کرد : پنج ورزشکار از استان مرکزی در قالب تیم ملی برای شرکت در مسابقات سپک‌تاکرا قهرمانی جهان به تایلند اعزام شدند.

مدیر تیم‌های ملی سپک‌تاکرا کشور در این خصوص بیان کرد: میلاد جلایری مرادی، رضا اکبری، فرشاد کایکانی، ریحانه راهزانی و معصومه بهزادی پنج ملی‌پوش آقا و خانم از استان مرکزی بودند که به مسابقات سپک‌تاکرای قهرمانی جهان اعزام شده بودند.

همچنین در خلال برگزاری این مسابقات انتخابات کنفدراسیون آسیا هم برگزار شد و که طی آن سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرای کشورمان مجددا به عنوان نایب رییس انتخاب شد و علی فولادی راد نیز به عنوان عضو هیات رییسه ابقاء گردید.
ضمنا 2 داور زن کشورمان هم به عنوان سرداور مسابقات فینال این آوردگاه مهم را قضاوت کردند
ارسال نظرات