مانور بزرگ پدافند غیرعامل بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه زاوه با حضور 200 دانش‌آموز برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۵۶۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت حوزه مقاومت بسیج شهیدفهیمده واحد برادران سپاه ناحیه زاوه و همزمان با آغاز هفته پدافند غیرعامل، مانور حمله هوایی( شیمیایی) با حضور مسئولین ارگان‌ها و نهادهای شهرستان در محل دبیرستان خواجه نصیرالدین طوسی شهر دولت آباد با شرکت تعداد 200 نفر از دانش آموزان این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مانور نظامی سرگرد پاسدار نامور فرمانده سپاه این شهرستان نکاتی را در خصوص اهمیت پدافند غیر عامل و تاثیر آن در زمان کنونی با توجه به منویات مقام عظمای ولایت بیان نمود.

وی خاطرنشان کرد: پدافند غیر عامل یک امر ضروری و مهم در زمان صلح برای حفظ آمادگی هرچه بیشتر کلیه نهادها و امکانات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد و این امر تنها مرتبط با نیروهای نظامی نبوده و باید کلیه اقشار جامعه در این مسیر علاوه بر کسب بهترین میزان آمادگی جهت حفظ امکانات و منابع خود، برای هرگونه تجاوز احتمالی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی نیز محیا به رزم باشند.

در پایان این مراسم نیز مانور بزرگ پدافند غیر عامل با محوریت حمله هوایی (شیمیایی) برگزار گردید و کلیه شرکت کنندگان یا شیوه های مختلف دفاع با این نوع حمله آشنا شده و آموزش دیدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها