مدیر ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان یزد:
مدیر ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان یزد با اشاره به اینکه ۳۹ هیئت ورزشی در حوزه ورزش بانوان در یزد فعال هستند، گفت: ورزش بانوان یزد با کمبود شدید فضای ورزشی اختصای روبروست.
کد خبر: ۸۷۶۸۵۶۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آزاده دهقان در نشست تخصصی بانوان نخبه و فعال استان یزد که با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد اظهار داشت: بانوان استان یزد در بعضی از رشته‌های ورزشی تقریبا 10 نفر عضو ثابت تیم ملی داریم.

وی با بیان این مطلب که چند مدال برون مرزی در حوزه ورزش بانوان استان یزد در سالهای اخیر محقق شده است، گفت: بیش از 40 درصد آمار ورزشی در استان یزد مربوط به بانوان است که رقم قابل توجهی به حساب می‌آید.

مدیر ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد عنوان کرد: با وجود این مشارکت بانوان، هنوز ظرفیت پر نشده ولی خوشبختانه در دو سال اخیر شاهد حضور پرشور بانوان در ورزش بودیم.

دهقان با بیان این مطلب که برای جذب بانوان با رویکرد سلامت محوری اقدامات خوبی در استان یزد انجام شده، گفت: از 46 هیئت ورزشی که در استان یزد فعالیت دارند، 39 هیئت در حوزه بانوان فعال هستند.

وی ادامه داد: در حوزه مسائل کشوری هم در این چند سال حمایت‌های خوبی از ورزش بانوان استان یزد صورت گرفته و قدمهای خوبی در این زمینه برداشته شده است.

مدیر ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: مشکل اصلی در ارتباط با ورزش بانوان یزد در زمینه تبلیغات و رسانه‌ها است که سبب می‌شود ورزش بانوان استان یزد بدون حامی مالی باشد.

دهقان گفت: موضوع بعدی که در ارتباط با ورزش بانوان در استان یزد وجود دارد و به چالشی مهم تبدیل شده، بحث زیرساختهای ورزشی به صورت اختصاصی برای بانوان است.

مدیر ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: در حال حاضر تنها یک مجموعه ورزشی در استان یزد به صورت اختصاصی در اختیار بانوان قرار دارد.

ارسال نظرات