خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسین پور در نمازجمعه شاهرود گفت: ارتباط با ولایت و زیر پرچم سیدالشهداء و مردانگی و غیرت و ایستادگی و شجاعت عموم مردم ما و عاشورائیان مومن و معتقد است که ما امروز با اقتدار در برابر استکبار ایستاده و پیروز هستیم.
کد خبر: ۸۷۶۸۵۸۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمد حسین پور پیش از خطبه های نماز جمعه شاهرود به مناسبت 13 آبان در سخنانی با اشاره به قیام امام حسین(ع) اظهار کرد: امام حسین(ع) بر علیه استکبار و استبداد و انحراف قیام کرد و در این راه جان خود را فدا و اهل بیت نیز اسیر شدند.

وی افزود: مکتب عاشورا به ما درس آزادی و آزادگی و مبارزه با ظلم و ستم و استکبار و استبداد می دهد و ملت ما که پیرو این مکتب است همیشه در برابر استکبار و ظالمان ایستاده و در راه حسین (ع) قدم برداشته است.

حسین پور با بیان اینکه امروز مصداق استبداد و استکبار آمریکا و ایادی اوست بیان کرد: آمریکا در این 37 سال گذشته از انقلاب اسلامی در همه صحنه ها با ملت ما به مبارزه برخاسه و البته شکست خورده است.

وی با اشاره به دلایل شکست آمریکا در توطئه های خود گفت: ارتباط با ولایت و زیر پرچم سیدالشهداء و مردانگی و غیرت و ایستادگی و شجاعت عموم مردم ما و عاشورائیان مومن و معتقد است که ما امروز با اقتدار در برابر استکبار ایستاده و پیروز هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام ادامه داد: جریان های بحران آفرین منطقه ای که خودشان اعلام کرده اند اسرائیل بیش از گذشته در امنیت است چرا که مسلمانان را به جان هم انداخته اند و اینها همه زیر سر آمریکا و ایادی اوست.

وی تصریح کرد: روز پنجشنبه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و ملت ما به صحنه خواهند آمد و با مشت های محکم به دهان آمریکا خواهند کوبید و روانه زباله دادن تاریخ خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها