امام جمعه محترم بروجرد گفت:امسال حرکت عظیم جوانان در مسیــرراهپیمایی 13آبان هرچه باشکوهترخواهدبودوشعارمرگ برآمریکا تا پیروزی نهایی برجام به نفع جبهه اسلام ادامه خواهدداشت.
کد خبر: ۸۷۶۸۵۸۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام ترابی در خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره  به 13 آبان سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزیگفت:امسال حرکت عظیم جوانان در مسیــرراهپیمایی 13آبان هرچه باشکوهترخواهدبودوشعارمرگ برآمریکا تا پیروزی نهایی برجام به نفع جبهه اسلام ادامه خواهدداشت.
وی افزود: جوانان و نوجوانان به عنوان سرمایه های ملی و ارزشمند کشور باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته و در صورت پاسخ ندادن به نیازهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، اشتغال و ازدواج آنان در آینده با مشکل روبرو خواهیم شد.
امام جمعه بروجرد گفت:: امام خمینی (ره) فرموند تا زمانی که سرد مداران آمریکا آدم نشده و دست از سیاست های خصمانه خود برندارند ملت ایران با آنان آشتی نکرده وارتباط برقرار نمی کند.
وی در بخش دیگر از خطبه های نمازجمعه بروجرد با بیان اینکه افکارعمومی دنیا به دنبال این بوده که ببینند ملت ایران بعد از برجام بر روی آرمانهای مقدس خود ایستاده اند اضافه کرد: این روزها حال و هوای جبهه و جنگ در یادها تداعی شده و شهادت این نوجوان 13 ساله در دوران دفاع مقدس گواهی خوبی برای مقایسه این زمان با واقعه کربلا بوده زیرا در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی حبیب ابن مظاهر، قاسم، علی اکبر و علی اصغر های فراوانی را مشاهده کردیم.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: بسیج دانش آموزی باید با تحت پوشش قرار دادن جوانان و نوجوانان برنامه ریزی های متنوعی را برای تربیت این نسل ارائه دهند. 
ارسال نظرات